Головне питання, яке турбує жителів громад, особливо сільських, під час інформаційних заходів щодо реформи децентралізації, що ж буде зі школами? З цього питання розпочалася розмова експерта Офісу реформ Ірини Грекової з кореспондентами газети «Днепр вечерний» та представниками інших ЗМІ Дніпропетровщини. Спікер переконала присутніх в тому, що питання наявності школи у кожному селі децентралізаційні процеси віднесли до компетенції органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади. Основним аргументом у прийнятті рішення має бути якість освітніх послуг. Нові умови фінансування дозволять спрямовувати кошти саме на ті проблеми, які громада визначить пріоритетними. Зацікавлена розмова визначила ще одну особливість децентралізаційних змін – це не лише отримання громадою додаткових повноважень, а і посилення активності мешканців громади та спільної відповідальності і за справу, і за результат реформи.
Саме тому Офіс реформ започатковує активний діалог з жителями громад не лише щодо їх очікувань від змін, але й особистої участі в становленні громад.
17 вересня 2025
Навіщо Україні потрібна нова конфігурація громад у прифронтових регіонах
Навіщо Україні потрібна нова конфігурація...
Повномасштабна війна зруйнувала не лише інфраструктуру південного cходу та сходу України, а й саму логіку...
17 вересня 2025
Стан реалізації реформи публічних інвестицій в територіальних громадах
Стан реалізації реформи публічних інвестицій в...
Реформа публічних інвестицій в Україні є одним із ключових інструментів підвищення ефективності використання...
17 вересня 2025
Календар міжнародних подій для громад на 2025-2026
Календар міжнародних подій для громад на...
Для українських громад найближчий рік, осінь 2025 - літо 2026, відкривають чимало можливостей для прямого...
16 вересня 2025
Погодження проєктів угод про міжнародне територіальне співробітництво: як це працює на практиці?
Погодження проєктів угод про міжнародне...
Понад пів року діє чітка процедура для підписання міжнародного партнерства. Запрошуємо розібратися разом, як...