Органи місцевого самоврядування публікуватимуть більше відкритих даних

Про це повідомляє Асоціація міст України, посилаючись на внесені Урядом зміни до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. В АМУ також повідомляють про затвердження Порядку щорічної оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних розпорядниками інформації.

В Асоціації повідомляють про уточнення назв деяких наборів даних, а також введення низки нових. Зокрема, відтепер органи місцевого самоврядування як розпорядники інформації, визначені Законом України “Про доступ до публічної інформації”, забезпечують оприлюднення та подальше оновлення на своїх офіційних веб-сайтах наступних наборів даних:

  • Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування
  • Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі, контактні дані та графік прийому
  • Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень
  • Надані містобудівні умови та обмеження
  • Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Дані про тарифи на комунальні послуги
  • Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
  • Дані про електронні петиції, в тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
  • Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, в тому числі, про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів
  • Перелік об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації
  • Дані про паркування, у тому числі, про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування
  • Адресний реєстр
  • Дані про надані адміністративні послуги
  • Дані про видані будівельні паспорти
  • Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я
  • Дані про педагогічних працівників закладів освіти
  • Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я
  • Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт
  • Перелік бюджетних програм, у тому числі, посилання на оприлюднені ресурси в мережі Інтернет
  • Перелік цільових програм, у тому числі, посилання на оприлюднені ресурси в мережі Інтернет Перелік розпорядників бюджетних коштів;
  • Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки (ф. 1, 2)
  • Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів та статистична інформація по ним
  • Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів
  • Дані містобудівного кадастру, в тому числі, геопросторові дані
  • Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою
  • Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності
  • Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)
  • Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями
  • Надходження й використання благодійної допомоги
  • Дані про надані містобудівні умови та обмеження
  • Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів
  • Дані про здійснення державного архітектурно- будівельного контролю, у тому числі, про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови)
  • Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров’я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з врахування особливостей їх пересування.

На Урядовому порталі поки не оприлюднено Порядок щорічної оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних розпорядниками інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних. В АМУ повідомили, що оцінку буде проводити Держагентство з питань електронного урядування щорічно у два етапи: опитування розпорядників інформації та аналіз результатів опитування та визначення оцінки.

Джерело:

Асоціація міст України

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

02 березня 2021

Розвиток інституту старост: Парламент прийняв законопроект №4535 у першому читанні

Розвиток інституту старост: Парламент прийняв...

Сьогодні, 2 березня, Верховна Рада України прийняла за основу Проект Закону про внесення змін до деяких законів...

01 березня 2021

150 голів громад беруть участь у навчальному курсі "Кроки для керівників" від Програми "U-LEAD з Європою"

150 голів громад беруть участь у навчальному...

1 березня Програма «U-LEAD з Європою» розпочинає унікальний проєкт, створений спеціально для міських, селищних та...

01 березня 2021

Цифрова трансформація громад: як це відбувається в Україні

Цифрова трансформація громад: як це...

    Особливостям та перевагам електронного врядування для місцевої влади була присвячена панельна дискусія...

01 березня 2021

Староста і голова громади: підконтрольність, підпорядкованість та організаційна самостійність

Староста і голова громади: підконтрольність,...

Автор: Врублевський Олександр, експерт з питань діяльності старост та співробітництва територіальних громад У...