Експерти УАРОР допоможуть розвиватися громадам Донецької та Луганської областей

20 громадам Донецької та Луганської областей експерти Української асоціації районних та обласних рад допоможуть зміцнити інституційну спроможність, навчать управляти місцевими бюджетами та ефективно взаємодіяти з громадськістю.  

Діяльність відбувається в рамках проекту «Добре врядування для розбудови потенціалу громади», який реалізується Програмою відновлення та розбудова миру ПРООН в Україні за підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва та Швецького агентства з питань міжнародного співробітництва.

Протягом 10 місяців експерти Асоціації розроблять стратегічно важливі для розвитку громад рекомендації та механізми, залучивши місцевих фахівців, інститути громадянського суспільства та ЗМІ, впровадять їх в обраних громадах.

Проект буде реалізовуватися за трьома напрямками:

  1. Зміцнення інституційної спроможності органів місцевого самоврядування.
  2. Нарощування потенціалу регіональних і місцевих органів влади у постраждалих від конфлікту районах у процесі адміністративної та фінансової децентралізації.
  3. Зміцнення механізмів інформування громадян і зворотного зв`язку.  

Експерти ретельно вивчать проблемні питання кожної цільової громади, проведуть тренінги для представників органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства і засобів масової інформації та розроблять методичні рекомендації.

Зокрема, буде розроблена програма здійснення системного менеджменту бюджетного процесу та механізми залучення громадськості до прийняття рішень на місцевому рівні, які будуть впроваджені у громадах.  

Громади-учасники проекту:

Донецька область:

  • Ясинуватський район – Очеретинська селищна рада;
  • Мар’їнський район – Красногорівська міська рада, Мар’їнська міська рада, Курахівська міська рада;
  • Волноваський район - Хлібодарівська сільська рада, Ольгінська селищна рада, Волноваська міська рада;
  • Бахмутський район – Сіверська міська рада, Соледарська міська рада, Торецька міська рада.

Луганська область:

  • Новоайдарський район – Новоайдарська селищна рада, Щастинська міська рада;
  • Попаснянський район – Попаснянська міська рада, Золотівська міська рада, Гірська міська рада;
  • Біловодський район – Біловодська селищна рада;
  • Станично-Луганський район – Станично-Луганська селищна рада, Широківська сільська рада, Красноталівська сільська рада; 
  • Кремінський район – Красноріченська  селищна рада. 
19.03.2019 - 16:11 | Переглядів: 2490
Експерти УАРОР допоможуть розвиватися громадам Донецької та Луганської областей

Область:

Донецька область Луганська область

Джерело:

УАРОР

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

25 вересня 2020

Конкурс цифрової трансформації "Дієва громада" від Мінцифри

Конкурс цифрової трансформації "Дієва громада"...

Міністерство цифрової трансформації оголосило конкурс «Дієва Громада» (дізнатись більше). Це перший етап оцінки...

25 вересня 2020

Після місцевих виборів Держгеокадастр передасть громадам всі державні сільгоспземлі

Після місцевих виборів Держгеокадастр передасть...

Після місцевих виборів, які призначені на 25 жовтня 2020 року, територіальним громадам передадуть у власність всі...

24 вересня 2020

Програма «U-LEAD з Європою» передала чотири проєкти будівництва ЦНАП Уряду України

Програма «U-LEAD з Європою» передала чотири...

В рамках реалізації Початкової Фази та Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою» в частині покращення якості...

23 вересня 2020

Розвиток мережі ЦНАП: Уряд розширив сферу компетенції Мінцифри

Розвиток мережі ЦНАП: Уряд розширив сферу...

Мінцифри відповідатиме за формування пропозицій щодо надання державної фінансової підтримки з державного бюджету...

23 вересня 2020

«Це фатальна помилка, у якій доведеться розкаюватися дуже швидко», - Ігор Коліушко про можливі наслідки неприйняття законопроєкту №3651

«Це фатальна помилка, у якій доведеться...

Голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко розповів «Децентралізації», що чекатиме Україну, якщо...