Послуги ближче до людей: про стан оформлення біометричних документів повідомлятимуть чат-боти

12 березня в інформаційному агентстві «Укрінформ» презентували новий електронний сервіс, який дозволяє отримати спочатку індивідуальну консультацію, а потім – особисті повідомлення про стан оформлення замовлених біометричних документів.

Відтепер у популярних месенджерах Viber та Telegram можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає Державна міграційна служба України (ДМС), – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

«Кожна особа зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі, – зазначив голова ДМС Максим Соколюк. – Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу Міграційної служби максимально прозорою, адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що».

Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами Міграційної служби є безкоштовним. Голова ДМС також зазначив, що сайт Міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.

Координатор проекту «Реформа управління на сході України II» Олексій Кубарь зазначив: «Наш проект дослідив у громадах Дніпропетровської та Луганської областей можливості для автоматизації та спрощення адміністративних послуг Міграційної служби. У кожній громаді фокус-групи приходили до того самого висновку – потрібна якісна консультація на старті та повідомлення, коли готовий документ надійшов до місця видачі. Інформування про порядок надання адміністративних послуг Міграційної служби та перевірку статусу виконання послуги можливо було запровадити лише на центральному рівні, оскільки бідь-яке рішення потребувало тісної взаємодії з інформаційною системою ДМС. Створення чат-бота на центральному рівні відбувалось декілька місяців, були розглянуті різні варіанти взаємодії з громадянами. Програмні рішення проходили тестові випробування в ЦНАП міст Апостолове, Кам'янськ та Лисичанськ. Міграційна служба створила сучасний та дуже ефективний інструмент взаємодії з громадянами, але робоча група вже має амбітні плани щодо розвитку існуючих та створення нових електронних сервісів для громадян».

Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів ДМС.

 

 

Новий сервіс запроваджено Державною міграційною службою України спільно з Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки проекту «Реформа управління на сході України II», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.

13.03.2019 - 13:08 | Переглядів: 734
Послуги ближче до людей: про стан оформлення біометричних документів повідомлятимуть чат-боти

Приєднані зображення:

Теги:

ЦНАП

Джерело:

Проект «Реформа управління на сході України II»

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
09056157ea80aa42a1017f09b5194947

23 травня 2019

П’ята частина масштабного проекту «Карпатська...

В Україні реалізують проект «Карпатська мережа регіонального розвитку». Його ініціатором виступило Міністерство...

Cadccca6ea584ac5c032bb507d90181f

23 травня 2019

Розвиток гірських територій: Мінрегіон...

Від соціальних пільг – до інвестицій та розвитку малого та середнього бізнесу. Це коротко про те, як в ідеалі...

1c18ce5348ae1ca32691dba166099e02

23 травня 2019

АНОНС: Презентація інструментів контролю...

31 травня 2019 року о 10:00 в прес-центрі Українського кризового медіа-центру (вул. Хрещатик, 2) Центр...