12 березня в інформаційному агентстві «Укрінформ» презентували новий електронний сервіс, який дозволяє отримати спочатку індивідуальну консультацію, а потім – особисті повідомлення про стан оформлення замовлених біометричних документів.
Відтепер у популярних месенджерах Viber та Telegram можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає Державна міграційна служба України (ДМС), – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.
«Кожна особа зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі, – зазначив голова ДМС Максим Соколюк. – Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу Міграційної служби максимально прозорою, адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що».
Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами Міграційної служби є безкоштовним. Голова ДМС також зазначив, що сайт Міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.
Координатор проекту «Реформа управління на сході України II» Олексій Кубарь зазначив: «Наш проект дослідив у громадах Дніпропетровської та Луганської областей можливості для автоматизації та спрощення адміністративних послуг Міграційної служби. У кожній громаді фокус-групи приходили до того самого висновку – потрібна якісна консультація на старті та повідомлення, коли готовий документ надійшов до місця видачі. Інформування про порядок надання адміністративних послуг Міграційної служби та перевірку статусу виконання послуги можливо було запровадити лише на центральному рівні, оскільки бідь-яке рішення потребувало тісної взаємодії з інформаційною системою ДМС. Створення чат-бота на центральному рівні відбувалось декілька місяців, були розглянуті різні варіанти взаємодії з громадянами. Програмні рішення проходили тестові випробування в ЦНАП міст Апостолове, Кам'янськ та Лисичанськ. Міграційна служба створила сучасний та дуже ефективний інструмент взаємодії з громадянами, але робоча група вже має амбітні плани щодо розвитку існуючих та створення нових електронних сервісів для громадян».
Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів ДМС.
Новий сервіс запроваджено Державною міграційною службою України спільно з Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки проекту «Реформа управління на сході України II», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Проект «Реформа управління на сході України II»
01 липня 2025
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне управління, децентралізація та парламентаризм
Вакансія! Аналітики/-ині у сферах: державне...
Лабораторія законодавчих ініціатив шукає досвідчених аналітиків/-инь у сферах: державне управління, децентралізація...
01 липня 2025
Надмірні координація і планування можуть зашкодити мотивації та творчості агентів місцевого розвитку. Минуло вже...
01 липня 2025
Липневі каталоги можливостей: що нового для розвитку громад?
Липневі каталоги можливостей: що нового для...
Українські громади — це історії відваги, відновлення та змін. Попри існуючі виклики, вони продовжують шукати ресурси...
01 липня 2025
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії учнів і учениць стали реальністю
Як у закладах освіти Чернігівської громади мрії...
У межах ініціативи «Громадський бюджет на дитячі мрії», що реалізується спільно громадою та...