Тетерівська та Брониківська ОТГ розпочали розробку стратегій комунікації

Команди фахівців Тетерівської та Брониківської ОТГ Житомирщини розпочали розробку стратегій комунікацій за підтримки Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном.

6 лютого дві команди пройшли вступний тренінг «Стратегія комунікації» і обрали теми для роботи. Тетерівська громада розроблятиме стратегію комунікації для розвитку туризму громади, а саме - формування нових туристичних продуктів.

«У нас є туристичний маршрут, протягом року ми проводимо низку великих фестивалів та заходів для туристів, налагоджуємо співпрацю з туристичним бізнесом та дотичними до туризму структурами. Сьогодні ж ми ставимо собі за мету залучити до цього процесу місцеве населення максимально, адже без послуг для туристів монетизувати наш потенціал буде складно», - переконана Валентина Дверник, начальник відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

Команда громади складається з фахівців сільської ради, приватних підприємців та освітян. На тренінгу група напрацювала ідеї створення дитячого екскурсійного маршруту пейзажними місцями громади та бази для проведення інтегрованих тематичних уроків на природі.

«Діти разом із вчителем зможуть на власні очі побачити те, про що зараз дізнаються з підручників, адже набагато краще, коли учні особисто потримають в руках шматки граніту, лабрадориту чи габро, аніж подивляться на картинках», - наголошує Юлія Святненко, спеціаліст відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

У фахівців Брониківської ОТГ тема стратегії – розвиток кооперативного руху в громаді. Фахівці сільської ради, підприємці, фермери та активні мешканці громади ставлять собі за мету створити молочний кооператив та залучити мотивованих селян до спільної діяльності.

Стратегія комунікації передбачатиме проведення низки навчальних та комунікаційних заходів для того, аби переконати селян об’єднуватись, адже це ключова потреба для формування спроможного кооперативу.

«В громаді є декілька великих фермерів і сотні селян, які тримають по декілька корів. Молоко приймають по низькій ціні, всього 5 гривень. Тому створення кооперативу дозволить підняти вартість молока та збільшити його кількість. Напрацювання стратегії дозволить нам налагодити співпрацю між селянами», - розповідає Василь Осадчук, заступник голови Брониківської ОТГ.

Написання стратегії триватиме декілька місяців, а її реалізація – довше, адже в обох випадках необхідно переконати мешканців громад вести активку економічну діяльність. У березні заплановані наступні робочі зустрічі з командами громад, яким допомагатиме Дмитро Клименко, радник з комунікації житомирського ЦРМС.

«В обох громадах вже проведено значну роботу у визначених темах, стратегія ж має допомогти чітко сформулювати цілі роботи та знайти правильні меседжі для мешканців громад. Це процес складний та довготривалий, але результатом стане об’єднання людей та створення нових можливостей», - переконаний Дмитро Клименко.

07.02.2019 - 13:05 | Переглядів: 1703

Приєднані зображення:

Область:

Житомирська область

Громади:

Брониківська сільська об’єднана територіальна громада Тетерівська сільська об’єднана територіальна громада

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
8f05db309c9accafd0c65f31332924c6

17 січня 2020

В Мінрегіоні обговорили перспективні плани...

17 січня в Мінрегіоні відбулися консультації зі створення перспективних планів Миколаївської, Одеської та Херсонської...

D7deea6fdb847c826666551a0cbf94af

17 січня 2020

Верховна Рада прийняла за основу законопроект,...

17 січня 2020 року Верховна Рада України прийняла у першому читанні Проект Закону про внесення змін до Закону України...

01dede195eaaa11b86479cd1f4077a7a

17 січня 2020

Що таке соціальні послуги і чи запрацює новий...

Автор: Ганна Дудінська, юристка програми “Радник”, експертка з прав людини 1 січня набув чинності новий Закон...