Тетерівська та Брониківська ОТГ розпочали розробку стратегій комунікації

Команди фахівців Тетерівської та Брониківської ОТГ Житомирщини розпочали розробку стратегій комунікацій за підтримки Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном.

6 лютого дві команди пройшли вступний тренінг «Стратегія комунікації» і обрали теми для роботи. Тетерівська громада розроблятиме стратегію комунікації для розвитку туризму громади, а саме - формування нових туристичних продуктів.

«У нас є туристичний маршрут, протягом року ми проводимо низку великих фестивалів та заходів для туристів, налагоджуємо співпрацю з туристичним бізнесом та дотичними до туризму структурами. Сьогодні ж ми ставимо собі за мету залучити до цього процесу місцеве населення максимально, адже без послуг для туристів монетизувати наш потенціал буде складно», - переконана Валентина Дверник, начальник відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

Команда громади складається з фахівців сільської ради, приватних підприємців та освітян. На тренінгу група напрацювала ідеї створення дитячого екскурсійного маршруту пейзажними місцями громади та бази для проведення інтегрованих тематичних уроків на природі.

«Діти разом із вчителем зможуть на власні очі побачити те, про що зараз дізнаються з підручників, адже набагато краще, коли учні особисто потримають в руках шматки граніту, лабрадориту чи габро, аніж подивляться на картинках», - наголошує Юлія Святненко, спеціаліст відділу культури та туризму Тетерівської ОТГ.

У фахівців Брониківської ОТГ тема стратегії – розвиток кооперативного руху в громаді. Фахівці сільської ради, підприємці, фермери та активні мешканці громади ставлять собі за мету створити молочний кооператив та залучити мотивованих селян до спільної діяльності.

Стратегія комунікації передбачатиме проведення низки навчальних та комунікаційних заходів для того, аби переконати селян об’єднуватись, адже це ключова потреба для формування спроможного кооперативу.

«В громаді є декілька великих фермерів і сотні селян, які тримають по декілька корів. Молоко приймають по низькій ціні, всього 5 гривень. Тому створення кооперативу дозволить підняти вартість молока та збільшити його кількість. Напрацювання стратегії дозволить нам налагодити співпрацю між селянами», - розповідає Василь Осадчук, заступник голови Брониківської ОТГ.

Написання стратегії триватиме декілька місяців, а її реалізація – довше, адже в обох випадках необхідно переконати мешканців громад вести активку економічну діяльність. У березні заплановані наступні робочі зустрічі з командами громад, яким допомагатиме Дмитро Клименко, радник з комунікації житомирського ЦРМС.

«В обох громадах вже проведено значну роботу у визначених темах, стратегія ж має допомогти чітко сформулювати цілі роботи та знайти правильні меседжі для мешканців громад. Це процес складний та довготривалий, але результатом стане об’єднання людей та створення нових можливостей», - переконаний Дмитро Клименко.

07.02.2019 - 13:05 | Переглядів: 887

Приєднані зображення:

Область:

Житомирська область

Громади:

Тетерівська сільська об’єднана територіальна громада Брониківська сільська об’єднана територіальна громада

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
9cd860408f2962f0aaebca55c9b12694

19 серпня 2019

Більше 100 ОТГ можуть провести цьогоріч перші...

До грудня мають відбутися перші місцеві вибори в об’єднаних громадах, які утворилися в цьому році. Це забезпечить...

0d83a714e93fdb3f55bcfaa706794492

19 серпня 2019

Новий сучасний ЦНАП відкрився у Попільнянській...

19 серпня у селищі Попільня Житомирської області відкрився новий Центр надання адміністративних послуг. Завдяки...

7b1d484f38dcbb60ddcf10115760be92

19 серпня 2019

Майже 99% коштів інфраструктурної субвенції...

Комісія при Мінрегіоні погодила 2713 проектів об’єднаних громад, що реалізуватимуться за кошти інфраструктурної...