Програма «Школа 3.0. Об’єднані громади» приймає заявки до 4 лютого
Об’єднані територіальні громади (ОТГ) запрошуються до участі у другій хвилі спеціальної програми «Школа 3.0. Об’єднані громади», що впроваджується Центром інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
Програма «Школа 3.0. Об’єднані громади» орієнтована на розвиток автономії шкіл та їхньої організаційної культури. Мета програми – розвиток освіти у громаді через ефективну, прозору та довірливу взаємодію між органом управління освітою ОТГ та школами, а також між усіма учасниками освітнього процесу у кожній школі, що бере участь у програмі.
Програма пропонує учасникам професійний менторський супровід, допомогу в розробці та реалізації стратегії розвитку освіти, формування дієвого освітнього сектору в ОТГ та налагодження ефективної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу цієї ОТГ.
Загальна тривалість програми з січня по грудень 2019 року.
Для кого програма «Школа 3.0»?
До програми «Школа 3.0. Об’єднані громади» запрошуються не окремі школи або їхні представники, а об’єднані територіальні громади, які подають комплексну заявку.
ВАЖЛИВО! Учасниками можуть бути ОТГ з кількістю населення не менше 5 тис., які мають сформований діючий орган управління освітою. Перевага надається громадам, які не брали участь в програмах міжнародної технічної допомоги.
Якщо ваша громада вже подавала заявку на першу хвилю програми, заповнювати анкету для другої хвилі не потрібно – анкети першої хвилі також є дійсними для участі у другій хвилі.
Як взяти участь у конкурсному відборі?
Для участі у відборі від однієї ОТГ подають спільну заявку три сторони:
- директор опорної школи або великої школи (більше ніж 300 учнів) в межах ОТГ;
- директор ще однієї школи незалежно від статусу та кількості учнів;
- керівник місцевого органу управління освітою.
Кожна сторона самостійно заповнює анкету, в якій вказуються дві інші сторони. Заявка бере участь у конкурсі, якщо організатори отримали анкети від усіх трьох сторін в межах однієї ОТГ.
Анкета заповнюється особисто директорами двох шкіл та тим представником органу управління освітою, який має намір взяти участь у програмі.
Анкета - за посиланням: https://goo.gl/forms/5i3kBMrnb6DBCy163
Прийом заявок триває по 4 лютого 2019 року (включно).
Якщо у вас виникнуть питання стосовно програми, пишіть нам:
Конкурсний відбір
Організатори вивчають заявки та обирають ті, які найкраще відповідають вимогам програми (максимум 2 громади з одної області). Попередній відбір триває до 10 лютого 2019 року.
Заявники, які проходять попередній відбір, запрошуються на skype-співбесіди. Пізніше організатори здійснять гостьовий візит до громади для знайомства з командами шкіл, керівником відділу освіти. У результаті з одної області обирається лише одна ОТГ для участі у програмі.
Старт програми – 1 березня 2019 року.
14 березня 2019 року у Києві відбудеться одноденна подія старту програми, на яку буде запрошено переможців конкурсу. На зустрічі має бути присутній один представник команди ОТГ - обов’язково представник керівної ланки (один з директорів шкіл або представник органу освіти).
Учасники програми від однієї ОТГ:
- директор та команда вчителів опорної школи або школи, в якій навчається більше 300 учнів;
- директор та команда вчителів іншої школи у цій ОТГ незалежно від статусу школи та кількості учнів;
- керівник органу управління освітою цієї ОТГ незалежно від статусу та назви органу.
Директори працюватимуть у своїх школах з командою активних вчителів, які мають складати не менше 10% колективу школи.
Що отримають учасники програми?
Директор школи:
– навички з фасилітації роботи з командою, її мотивації;
– методики збору та аналізу потреб вчителів, батьків, учнів;
– інструменти для створення у школі та довкола неї атмосфери довіри та безпеки;
– інструменти для досягнення школою фінансової автономії;
– інструмент зворотнього зв’язку для вчителів від колег та учнів як метод вдосконалення навчального процесу;
– обмін досвідом між школами;
– знання та навички для впровадження управлінської автономії.
Вчителі шкіл:
– знання та практичні навички формування та реалізації проектів;
– вміння працювати спільно в командах, перенесення цієї практики на роботу в класі;
– знання можливостей педагогічної автономії;
– нові формати викладання.
Батьки учнів:
– залучення до формування стратегії школи;
– врахування та втілення їхніх потреб щодо школи;
– довірливі відносин між батьками та школою, які сфокусовані на успішності учнів.
Учні:
– залучення до формування стратегії школи;
– врахування їхнього бачення та потреб щодо навчання;
– відносини “рівний рівному” з вчителями;
– уроки, які формуються на базі зворотнього зв’язку від учнів вчителям та допомагають напрацювати ключові компетенції.
Керівник органу управління освітою:
– інструменти для розробки та реалізації короткотермінової стратегії розвитку освіти;
– системність у роботі над потребами шкіл.
Громада:
– оптимізацію витрат;
– формування освітньої стратегії ОТГ на базі потреб громади.

Теги:
Джерело:
Програма «U-LEAD з Європою»

Поділитися новиною:
28 вересня 2023
Побудова діалогів між громадою та владою: що є...
«Діалог» - розмова між двома. Як місцевій владі розмовляти із жителями громади, формувати у мешканців спроможність не...
28 вересня 2023
Регіони і громади хочуть бачити більш чітку державну регіональну політику, - В’ячеслав Негода
Регіони і громади хочуть бачити більш чітку...
До повного припинення російської агресії, питання комплексного стратегічного планування розвитку регіонів і...
28 вересня 2023
Окупанти з початку війни викрали 132 посадовців ОМС, - дослідник-документатор
Окупанти з початку війни викрали 132 посадовців...
З початку повномасштабної війни росіяни викрали 132 представників українського місцевого самоврядування та органів...
28 вересня 2023
«Агенції регіонального розвитку повинні...
Запровадити цільову субвенцію для Агенцій регіонального розвитку (АРР) пропонує народний депутат України,...