Офіс реформ прийняв участь у загальних звітно-виборчих зборах Луганського регіонального відділення Асоціації міст України

Директор Офісу реформ Сергій Тихоновський  взяв участь у загальних звітно-виборчих зборах Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, де виступив з інформацією про результати та перспективи створення об’єднаних територіальних громад області. Він повідомив, що в області створені чотири ОТГ, в двох з яких - Білокуракинській та Новопсковській,  25 жовтня 2015 року відбулися перші вибори на новій територіальній основі. В селищних радах цих громад вже пройшли  перші сесії, на яких вирішені необхідні  організаційні питання. В роботі сесій об’явлені перерви. Після вступу в дію відповідного закону, прийнятого ВРУ 26.11.2015 року (законопроект № 2983), сесії продовжать роботу та приймуть рішення про реорганізацію шляхом приєднання сільських рад, що об’єдналися та створення відповідних комісій з реорганізації. В області продовжується робота щодо створення ОТГ. Найближчим часом планується внести зміни до складу спільної робочої групи по підготовці проектів рішень про добровільне об’єднання територіальних громад в Сєвєродонецьку ОТГ, створити аналогічну спільну робочу групу в Біловодському районі. Буде продовжена робота по створенню Кремінської, Марківської, Старобільської та інших ОТГ.

 

Область:

Луганська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Читайте також:
639bb083105523601830b77bff153859

12 жовтня 2018

Сьогоднішнє рішення ЦВК свідчить, що справжніх...

Мінрегіон привітав об’єднані територіальні громади з черговою  перемогою – призначенням перших місцевих виборів, та...

7acf22eb3b8f13d4d682dbd655889950

12 жовтня 2018

23 грудня перші вибори відбудуться в 125...

Сьогодні Центральна виборча комісія одноголосно прийняла рішення про призначення на неділю, 23 грудня 2018 року,...

7a88b5a2f4cf3ed3063b993ae2855da4

12 жовтня 2018

Миттєвості життя 10 об’єднаних громад у...

  Проект УКМЦ-DOBRE показав світлини із фотоекспедиції “Обличчя нових громад”. Цього літа під час проекту...