Фахівців громад Житомирщини навчали маркетингу соціальних мереж

Налагодження комунікації між мешканцями та владою громади надважливе завдання, виконання якого дозволить успішно реалізувати поставленні завдання. Тому спеціалісти із зв’язків з громадськістю мають повною мірою використовувати доступні канали спілкування та поширення інформації для громади.

У Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, відбувся тренінг «Висвітлення діяльності ОТГ» для 20 фахівців громад регіону. На навчанні Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС, акцентував увагу колег на важливості ефективного використання всіх каналів комунікації: «Постійна та ефективна комунікація із населенням дозволить швидко реалізувати задумане. Щоб досягти такого результату, потрібно працювати з усіма цільовими аудиторіями, використовуючи різні канали комунікації».

Програма тренінгу передбачала опрацювання методики роботи із сайтом громади, ведення акаунтів у соціальних мережах та підготовку та видання інформаційних бюлетенів громади. Учасники заходу поділились своїм досвідом роботи із соціальними мережами та підготовки інформаційних бюлетенів.

«Ми поширюємо інформацію всіма можливими каналами – сайт громади, сторінка у Фейсбуці та через видання інформаційного бюлетеня громади. Кожен із цих каналів направлений на свою цільову аудиторію. Зокрема наш бюлетень містить детальну та вичерпну інформацію про життя громади, і користуються ним переважна більшість старші мешканці», - поділилась Лариса Філоненко, начальник відділу культури, туризму та ЗМІ Брусилівської ОТГ.

Крім того, спеціалісти громад отримали можливість познайомитись та поспілкуватись із журналістами телеканалу «UA:Житомир» Володимиром Ладижцем, Тамілою Бутко, Костянтином Касьяном та Олександром Рубаном, які розповіли про новий проект телекомпанії «Дебати на вимогу».

«Ми зацікавлені у співпраці із ОТГ, адже у громадах проживає левова частка наших глядачів, тому ми маємо показувати, що відбувається там», - вважає Володимир Ладижець, продюсер телеканалу UA: Житомир.

На завершення заходу спеціалістам громад презентували проект створення місцевих радіостанцій. Іван Натикач, представник Національної ради телебачення та радіомовлення у Житомирській області, розповів про можливості запуску радіостанції громади та умови реалізації цього проекту:

«Місцеве радіо – це мовлення територіальних громад, яке покликане задовольнити потреби населення в доступі до локального інформаційного контенту – переконує Іван Натикач – мовлення громад стимулюватиме розвитку громадянського суспільства, ініціюватиме публічні дискусії щодо місцевих проблем, підвищуватиме компетенцію громадськості щодо питань місцевого самоврядування, сприятиме процесу децентралізації та ефективному захисту прав і свобод громадян».

22.11.2018 - 15:25 | Переглядів: 2227

Приєднані зображення:

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

21 лютого 2020

Треба почути експертів, суспільство і місцеве самоврядування, — Денис Шмигаль про продовження децентралізації

Треба почути експертів, суспільство і місцеве...

  Спільними зусиллями Уряду, народних депутатів, асоціацій органів місцевого самоврядування, експертів та...

21 лютого 2020

21 лютого 2020

Управління людськими ресурсами: у регіонах розпочалися навчальні програми Ради Європи

Управління людськими ресурсами: у регіонах...

Здійснення в Україні структурних реформ, зокрема, реформи місцевого самоврядування та територіальної організації...

20 лютого 2020

Розпочався процес оцінки та відбору інвестпрограм і проектів, що можуть реалізовуватися за рахунок ДФРР у 2020 році

Розпочався процес оцінки та відбору...

  20 лютого відбулось перше цього року засідання Комісії для оцінки та відбору інвестиційних програм і...