З 1 січня впроваджуються дві новації від Міністерства інфраструктури – децентралізація місцевих доріг та створення Державного дорожнього фонду.
120 тис. кілометрів автошляхів переходять у відання обласних органів влади. На місцях будуть займатися будівництвом, ремонтом й утриманням автошляхів. На балансі «Укравтодору» залишаться лише 50 тис. км дороги державного значення.
Так само децентралізується й фінансування. Віднині створюється єдиний Державний дорожній фонд, куди щороку з бюджету відраховуватимуть фіксовані суми грошей. Дорожній фонд буде розподіляти кошти між обласними бюджетами (35% фінансування, цьогоріч - 11,41 млрд грн) і "Укравтодором" (60% фінансування, 19,5 млрд грн у 2018 році). За "Укравтодором" також залишається зобов’язання із погашення боргів, сума яких становить 6 млрд на поточний рік.
«Перевага дорожнього фонду в тому, що це буде захищене фінансування. Друга перевага, що відбудеться децентралізація "Укравтодору" з передачею не тільки доріг, а й фінансування на місця. Це суттєвий крок уперед – тепер усі мешканці можуть вимагати в місцевих органів влади належного ремонту», - прокоментував міністр інфраструктури Володимир Омелян.
08 жовтня 2025
Комітет підтримав ідею професіоналізації голів місцевих держадміністрацій
Комітет підтримав ідею професіоналізації голів...
Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...
08 жовтня 2025
Міжмуніципальна співпраця як ключ до стійкості: що обговорювали на форумі в Копичинцях
Міжмуніципальна співпраця як ключ до стійкості:...
У Копичинцях на Тернопільщині відбувся Міжрегіональний форум з міжнародної міжмуніципальної співпраці. Подія,...
08 жовтня 2025
Олексій Рябикін: держава запроваджує...
Сьогодні, 8 жовтня, Верховна Рада України ухвалила в першому читанні за основу законопроект №14048 «Про внесення змін...
08 жовтня 2025
Парламент ухвалив постанову про безперервність...
Верховна Рада України ухвалила постанову №14031, спрямовану на підтвердження легітимності та безперервності...