Експерти допоможуть громадам Київщини створити комунікаційні стратегії
У Київському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і Мінрегіону, відбувся тренінг з питань вироблення комунікаційної стратегії громад, участь у якому взяли представники виконавчих органів місцевого самоврядування, об'єднаних тергромад, громадські організації, ЗМІ Київської області.
За результатами тренінгу буде оголошено конкурс зі створення комунікаційної стратегії об'єднаної громади, повідомляє Укрінформ.
«Питання комунікації між громадою і владою, владою і засобами масової інформації, з інвесторами, підприємцями, а також зі звичайними громадянами - це дуже важливий аспект життя об'єднаної громади. Ми говоримо про канали комунікації громади як зовнішні, так і внутрішні, інструменти комунікації, яким чином доносити інформацію до різних цільових груп. Зараз із представниками громад Київщини ми формуємо умови конкурсу, протягом місяця громади Київської області можуть подавати заявки на написання комунікаційної стратегії. Громада, яка виграє конкурс, отримає консультаційну підтримку і наш супровід у створенні комунікаційної стратегії», - зазначив радник з питань комунікацій Київського ЦРМС Анатолій Шалаєв.
Він наголосив, що стратегія комунікації має бути передбачена об'єднаними тергромадами ще на етапі створення загальної стратегії свого розвитку. Це дасть змогу як інформувати та залучати населення до вирішення важливих проблем громади, так і грамотно доносити до інвесторів, підприємців цілі та напрямки розвитку громади, відповідно залучати кошти до різних проектів.
«Комунікаційна стратегія - це комплексна програма взаємодії між різними стейкхолдерами, аудиторіями, починаючи від пенсіонерів, молоді, засобами масової інформації, громадськими організаціями і завершуючи інвесторами. На жаль, через брак комунікації всередині громади і прогалини в зовнішній комунікації часто в громаді виникають конфлікти, громаді не вдається показати свої успіхи назовні, залучити відповідно інвесторів, додаткове фінансування, в тому числі і грантові кошти», - пояснив Шалаєв.
Він наголосив, що до створення комунікаційної стратегії переможця конкурсу будуть долучатися як фахівці Київського Центру розвитку місцевого самоврядування, так і відомі медіа-експерти. Після створення комунікаційної стратегії ОТГ експерти Київського Центру розвитку місцевого самоврядування допоможуть залучити фінансування для ії реалізації.
Умови конкурсу будуть оголошені додатково, заявки на участь від громад прийматимуться упродовж місяця, створення комунікаційної стратегії триватиме протягом 2-3 місяців.

Поділитися новиною:
03 жовтня 2023
Атестація педпрацівників по-новому: що треба знати (запис вебінару)
Атестація педпрацівників по-новому: що треба...
З початком нового навчального року, 1 вересня, почало діяти нове Положення про атестацію педагогічних працівників. Що...
03 жовтня 2023
Збір відомчої адмінзвітності ЗЗСО: 5 жовтня проєкт DECIDE проведе тематичний вебінар
Збір відомчої адмінзвітності ЗЗСО: 5 жовтня...
5 жовтня 2023 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»...
03 жовтня 2023
Актуальні програми ЄС для українських громад
Актуальні програми ЄС для українських громад
Марта Супрун, експертка з міжнародної співпраці ініціативи Cities4Cities| United4Ukraine підготувала огляд...
03 жовтня 2023
Добірка змін у сфері адмінпослуг та інших...
Шведсько-український проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» продовжує публікацію ключових новин та...