Потреба у віддаленому доступі до сервісів органів влади постійно зростає – Галина Гречин

Про використання електронних сервісів, системи документообігу та відкриті дані говорили у Львівському Центрі розвитку місцевого самоврядування під час тренінгу «Електронні сервіси адміністративних послуг» відповідальні за надання адмінпослуг, комунікаційну роботу та адміністратори сайтів об'єднаних територіальних громад

 

 

Галина Гречин, директор Львівського ЦРМС, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, розповіла, що в еру цифрових технологій потреба споживачів публічних послуг у віддаленому доступі до сервісів державних органів та органів місцевого самоврядування постійно зростає. Об'єднані територіальні громади із завданням наблизити послуги до громадян не повинні стояти осторонь, а створювати для цього всі можливості.

Керівник відділу інформаційних технологій та аналізу Дрогобицької міської раді Станіслав Гайдер презентував учасникам успіхи «Дрогобич-Smart City». Місту вдалося перевести більшість послуг для мешканців та бізнесу у електронний режим. Ідеться про містобудівну  документацію, пайову участь, питання землі, радіаційного контролю, діяльності освіти міста, охорони здоров’я, господарства міста, маршрутного транспорту та комунальних підприємств.

 

 

Встановлений законом обов’язок щодо розміщення відкритих даних, які є набором інформації, не завжди зрозумілої пересічному мешканцю, у Дрогобичі пов’язали зі зручними графічними зображеннями. Вони дають можливість візуально побачити, наприклад, витрати бюджету на різні галузі, роботу міських депутатів та членів виконавчого комітету, знайти на карті міста адреси робіт, які проводяться за бюджетні кошти з супровідною інформацією тощо. Завдяки цьому електронними сервісами у Дрогобичі користуються, а цікавість до неї журналістів, місцевих активістів і простих мешканців лише зростає.

 

 

Стратегічні комунікації для ОТГ представив спеціаліст з е-урядування програми «EGAP» Сергій Карелін. У рамках компоненту «Е-послуги» програма EGAP створює та впроваджує державні онлайн-послуги; трансформує та оптимізує роботу центрів надання адміністративних послуг; впроваджує технологічні рішення, що роблять сервіс центрів надання адмінпослуг комфортнішим для громадян та враховує потреби усіх цільових груп населення (цифрові валізи, електронні черги. програмне забезпечення і таке інше) і навчає держслужбовців, керівників IT-департаментів міністерств та органів місцевого самоврядування, керівників та працівників центрів надання адміністративних послуг.

Радники Львівського ЦРМС Тетяна Богатчук та Дарія Зубрицька говорили про найбільш популярні послуги для мешканців, створення електронних кабінетів, практичні рекомендації як посприяти активності потенційним користувачам послуг, на яких платформах і як повідомляти про доступні можливості.

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
Fc235a58beb6d210e6584a476da4fd7d

15 лютого 2019

Як децентралізація змінює Радивилівську громаду

Дитячі садочки, тренажерні зали, спортивні майданчики, дороги. У таких напрямках працюють у Радивилівській...

C7d1eb4825518b3c879d4a8fdc6dd83c

15 лютого 2019

За підтримки Канади та Литви в Україні створять...

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, Посольство Литовської Республіки в Україні та...

9c9dba0745d8b0efeff32d5cebce18ec

14 лютого 2019

Краще життя не в Києві створюється, а в...

У жовтні 2017 року у Тростянецькій об’єднаній громаді на Сумщині відбулися перші вибори. Три ради об’єдналися у...