Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 4698

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

28 вересня 2020

Вісім ідей для "зелених" міст України – посібник для громад

Вісім ідей для "зелених" міст України –...

Експерти міжнародної організації 350.org у партнерстві з Ресурсно-аналітичним центром "Суспільство і довкілля"...

25 вересня 2020

Конкурс цифрової трансформації "Дієва громада" від Мінцифри

Конкурс цифрової трансформації "Дієва громада"...

Міністерство цифрової трансформації оголосило конкурс «Дієва Громада» (дізнатись більше). Це перший етап оцінки...

25 вересня 2020

Після місцевих виборів Держгеокадастр передасть громадам всі державні сільгоспземлі

Після місцевих виборів Держгеокадастр передасть...

Після місцевих виборів, які призначені на 25 жовтня 2020 року, територіальним громадам передадуть у власність всі...

24 вересня 2020

Програма «U-LEAD з Європою» передала чотири проєкти будівництва ЦНАП Уряду України

Програма «U-LEAD з Європою» передала чотири...

В рамках реалізації Початкової Фази та Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою» в частині покращення якості...

23 вересня 2020

Розвиток мережі ЦНАП: Уряд розширив сферу компетенції Мінцифри

Розвиток мережі ЦНАП: Уряд розширив сферу...

Мінцифри відповідатиме за формування пропозицій щодо надання державної фінансової підтримки з державного бюджету...