Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 7189

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

30 липня 2021

Позбутися сміття, збудувавши сміттєпереробний завод, вирішила Мішково-Погорілівська громада

Позбутися сміття, збудувавши сміттєпереробний...

Мішково-Погорілівська громада не перший рік бореться з несанкціонованим сміттєзвалищем. Жителям громади це набридло і...

30 липня 2021

26-28 серпня - тренінг «Децентралізація. Самоорганізація. Самореалізація: як впровадити нові знання в школі» (відкрита реєстрація)

26-28 серпня - тренінг «Децентралізація....

Інститут громадянського суспільства запрошує заклади загальної середньої освіти та їх ініціативних вчителів з...

30 липня 2021

Очистити воду для громади - реально: проект Пологівської громади

Очистити воду для громади - реально: проект...

У Пологівській громаді, що на Запоріжжі, задоволені результатами децентралізації. Бюджет громади значно збільшився...

30 липня 2021

Сильні громади є важливою складовою зміцнення демократії в Україні, - професор Мільбрадт

Сильні громади є важливою складовою зміцнення...

Залучення громадян до участі в обговоренні актуальних проблем місцевих громад і вироблення важливих рішень сприятиме...

30 липня 2021

Як навчити людей розвивати свою громаду: досвід Харкова

Як навчити людей розвивати свою громаду: досвід...

Другий випуск Open Grants School. 2018 рiк   Практика «Сприяння розвитку громадських ініціатив на базі...