Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 7654

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

06 грудня 2021

Проєкт PROSTO та Асоціація міст України підписали Меморандум про співробітництво

Проєкт PROSTO та Асоціація міст України...

6 грудня в центральному офісі АМУ відбулася церемонія підписання Меморандуму про співробітництво між Асоціацією міст...

06 грудня 2021

8 грудня - експертне обговорення опублікованого проєкту змін до Конституції в частині децентралізації

8 грудня - експертне обговорення опублікованого...

8 грудня 2021 року з 14:00 до 16:00 відбудеться онлайн круглий стіл «Експертне обговорення проєкту змін до...

06 грудня 2021

7 грудня - онлайн-дискусія "Як громадам створити дієві кліматичні плани"

7 грудня - онлайн-дискусія "Як громадам...

Більше 250 українських муніципалітети взяли на себе зобов’язання зі скорочення викидів як підписанти Угоди мерів. У...

06 грудня 2021

Законопроєкт № 5600 - можливість залучати до місцевих бюджетів додаткові ресурси (+ інфографіка)

Законопроєкт № 5600 - можливість залучати до...

Органам місцевого самоврядування важливо мати широкий перелік джерел та інструментів наповнення місцевих бюджетів. Це...

03 грудня 2021

Створення профільних ліцеїв у громадах, продовження реформи НУШ - година запитань до Наталії Піпи (відео)

Створення профільних ліцеїв у громадах,...

«Година запитань» – це новий формат спілкування від проєкту DECIDE з управлінцями, головами громад та усіма, кому не...