Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 6721

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

09 квітня 2021

Телевізійний конкурс "Наша громада" розпочинає пошук місцевих проєктів розвитку

Телевізійний конкурс "Наша громада" розпочинає...

Стартував конкурс проєктів “Наша громада”, які стимулюватимуть та підтримуватимуть розвиток територіальних громад....

09 квітня 2021

42 експерти розробляли індикатори для системи оцінки ефективності територіальних громад

42 експерти розробляли індикатори для системи...

Триває пілотний етап з розробки системи оцінки ефективності територіальних громад, який програма USAID...

09 квітня 2021

7 громад відбрали для участі в проєкті «Центри культурних послуг, як інструмент згуртованості громади»

7 громад відбрали для участі в проєкті «Центри...

2 квітня завершився відбір територіальних громад до участі в проєкті «Центри культурних послуг, як інструмент...

09 квітня 2021

Державна фінансова підтримка сільгосптоваровиробників як один з інструментів розвитку сільських територій

Державна фінансова підтримка...

Уряд розширив напрямки бюджетної програми з надання державної фінансової підтримки для сільськогосподарських...

09 квітня 2021