Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

На тренінгу «Підготовка плану реалізації стратегії комунікацій» фахівці житомирських ОТГ зі зв’язків з громадськістю разом із Дмитром Клименком, радником з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, підготували три плани реалізації стратегії.

«У липні ми організовували навчання з розробки комунікаційних стратегій для моїх колег, фахівців із комунікацій. Сьогодні ж підготували плани реалізації цих стратегій. Таким чином, на тренінгу відпрацювали алгоритм написання програмних документів для того, щоб громади могли створювати їх самостійно», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.

На тренінгу учасники розглянули питання активізації молоді в громаді, створення молодіжної громадської організації та монетизації туризму в громаді. Команда фахівців Попільнянської, Овруцької, Семенівської громад та Олена Коваленко, представниця Омбудсмена у Житомирській області, розробили ідеї та цикли заходів для залучення молоді до розвитку та управління громадою.

Ключова мета цього плану дій – створити сприятливе середовище у громаді для реалізації ідей, проектів та розвитку потенціалу молоді. Спочатку команда вирішила провести дослідження молодіжного середовища та визначити потреби та проблеми молоді громади.

«Ми запланували організацію молодіжного фестивалю, на якому маємо провести опитування, попрацювати із фокус-групою та залучити активних школярів та студентів до волонтерської роботи. Зібрана інформація допоможе нам проаналізувати потреби молодих людей», - наголосила Ірина Солом’яна, фахівець Семенівської ОТГ.

Наступним етапом роботи команда визначила створення школи неформальної освіти, яка допоможе активним мешканцям громади здобути необхідні знання. Після цього сформовану команду молоді залучать до роботи над розвитком громади у різних сферах.

«Пошук ідей розвитку територій у рамках громадського бюджету, трансформація дозвілля громади, формування молодіжних громадських організацій, молодіжних рад та створення молодіжних центрів – усі ці проекти та заходи відбудуться лише за участі активної молоді», - переконана Вікторія Загоровська, фахівець Олевської ОТГ.

В результаті реалізації плану заходів стратегії, команда бачить активну, консолідовану та прогресивну молодь, яка розвиває громаду. Інші команди за час навчання також підготували плани реалізації стратегій комунікації у сфері створення громадських організацій та монетизації туризму. Загалом на тренінгу працювали представники 9 громад та фахівці партнерських організацій.

Нагадаємо, що Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України, реалізовує пакет заходів «Розвиток людського потенціалу: кадрова політика ОТГ», елементом якого є налагодження молодіжної політики в громадах.

23.08.2018 - 14:46 | Переглядів: 2549
Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

Приєднані зображення:

Теги:

молодь

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
B371bfe69340215f14f5de3d17c6ebaa

21 листопада 2019

Бюджети 806 ОТГ. Рейтинг за 9 місяців 2019 року

Рівень фінансової забезпеченості об’єднаних громад і надалі залишається одним із головних аспектів у питаннях...

54596f7c2755ce48eabbb65bfd5ffddf

21 листопада 2019

Місцеві вибори в Україні пройдуть восени 2020...

Місцеві вибори в Україні пройдуть восени 2020 року. Про це під час робочої поїздки в Запоріжжя повідомив голова...

7a10f70ab18681e63aeeff22b03d9bb9

21 листопада 2019

“Стратегічний розвиток та інвестиції” - про що...

  20 листопада у Києві розпочалася третя щорічна конференція партнерів програми DOBRE “Стратегічний розвиток...