Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

На тренінгу «Підготовка плану реалізації стратегії комунікацій» фахівці житомирських ОТГ зі зв’язків з громадськістю разом із Дмитром Клименком, радником з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, підготували три плани реалізації стратегії.

«У липні ми організовували навчання з розробки комунікаційних стратегій для моїх колег, фахівців із комунікацій. Сьогодні ж підготували плани реалізації цих стратегій. Таким чином, на тренінгу відпрацювали алгоритм написання програмних документів для того, щоб громади могли створювати їх самостійно», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.

На тренінгу учасники розглянули питання активізації молоді в громаді, створення молодіжної громадської організації та монетизації туризму в громаді. Команда фахівців Попільнянської, Овруцької, Семенівської громад та Олена Коваленко, представниця Омбудсмена у Житомирській області, розробили ідеї та цикли заходів для залучення молоді до розвитку та управління громадою.

Ключова мета цього плану дій – створити сприятливе середовище у громаді для реалізації ідей, проектів та розвитку потенціалу молоді. Спочатку команда вирішила провести дослідження молодіжного середовища та визначити потреби та проблеми молоді громади.

«Ми запланували організацію молодіжного фестивалю, на якому маємо провести опитування, попрацювати із фокус-групою та залучити активних школярів та студентів до волонтерської роботи. Зібрана інформація допоможе нам проаналізувати потреби молодих людей», - наголосила Ірина Солом’яна, фахівець Семенівської ОТГ.

Наступним етапом роботи команда визначила створення школи неформальної освіти, яка допоможе активним мешканцям громади здобути необхідні знання. Після цього сформовану команду молоді залучать до роботи над розвитком громади у різних сферах.

«Пошук ідей розвитку територій у рамках громадського бюджету, трансформація дозвілля громади, формування молодіжних громадських організацій, молодіжних рад та створення молодіжних центрів – усі ці проекти та заходи відбудуться лише за участі активної молоді», - переконана Вікторія Загоровська, фахівець Олевської ОТГ.

В результаті реалізації плану заходів стратегії, команда бачить активну, консолідовану та прогресивну молодь, яка розвиває громаду. Інші команди за час навчання також підготували плани реалізації стратегій комунікації у сфері створення громадських організацій та монетизації туризму. Загалом на тренінгу працювали представники 9 громад та фахівці партнерських організацій.

Нагадаємо, що Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України, реалізовує пакет заходів «Розвиток людського потенціалу: кадрова політика ОТГ», елементом якого є налагодження молодіжної політики в громадах.

23.08.2018 - 14:46 | Переглядів: 757
Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

Приєднані зображення:

Теги:

молодь

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
D8c083c2ec9fb688c8913da7a697fc0b

14 грудня 2018

Децентралізація відповідальності: питання, яке...

Баланс повноважень та відповідальності має бути збереженим. Про це сказав Прем’єр-міністр Володимир Гройсман. Він...

5e9f83dc93576363b352a5a25f01c432

14 грудня 2018

Чому села не об’єднуються з Рівним?

Чому навколишні села не поспішають об'єднуватися з обласним центром і чи є перспектива  проекту «Велике Рівне»,...

Cddb6a97975356ea44b224be5da9d744

14 грудня 2018

Талалаївська ОТГ: молода, зате з амбіціями

Талалаївська об’єднана територіальна громада за рік встигла зробити освітлення в населених пунктах, привести до ладу...