Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

На тренінгу «Підготовка плану реалізації стратегії комунікацій» фахівці житомирських ОТГ зі зв’язків з громадськістю разом із Дмитром Клименком, радником з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування, підготували три плани реалізації стратегії.

«У липні ми організовували навчання з розробки комунікаційних стратегій для моїх колег, фахівців із комунікацій. Сьогодні ж підготували плани реалізації цих стратегій. Таким чином, на тренінгу відпрацювали алгоритм написання програмних документів для того, щоб громади могли створювати їх самостійно», - розповів Дмитро Клименко, радник з комунікацій Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування.

На тренінгу учасники розглянули питання активізації молоді в громаді, створення молодіжної громадської організації та монетизації туризму в громаді. Команда фахівців Попільнянської, Овруцької, Семенівської громад та Олена Коваленко, представниця Омбудсмена у Житомирській області, розробили ідеї та цикли заходів для залучення молоді до розвитку та управління громадою.

Ключова мета цього плану дій – створити сприятливе середовище у громаді для реалізації ідей, проектів та розвитку потенціалу молоді. Спочатку команда вирішила провести дослідження молодіжного середовища та визначити потреби та проблеми молоді громади.

«Ми запланували організацію молодіжного фестивалю, на якому маємо провести опитування, попрацювати із фокус-групою та залучити активних школярів та студентів до волонтерської роботи. Зібрана інформація допоможе нам проаналізувати потреби молодих людей», - наголосила Ірина Солом’яна, фахівець Семенівської ОТГ.

Наступним етапом роботи команда визначила створення школи неформальної освіти, яка допоможе активним мешканцям громади здобути необхідні знання. Після цього сформовану команду молоді залучать до роботи над розвитком громади у різних сферах.

«Пошук ідей розвитку територій у рамках громадського бюджету, трансформація дозвілля громади, формування молодіжних громадських організацій, молодіжних рад та створення молодіжних центрів – усі ці проекти та заходи відбудуться лише за участі активної молоді», - переконана Вікторія Загоровська, фахівець Олевської ОТГ.

В результаті реалізації плану заходів стратегії, команда бачить активну, консолідовану та прогресивну молодь, яка розвиває громаду. Інші команди за час навчання також підготували плани реалізації стратегій комунікації у сфері створення громадських організацій та монетизації туризму. Загалом на тренінгу працювали представники 9 громад та фахівці партнерських організацій.

Нагадаємо, що Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України, реалізовує пакет заходів «Розвиток людського потенціалу: кадрова політика ОТГ», елементом якого є налагодження молодіжної політики в громадах.

23.08.2018 - 14:46 | Переглядів: 1892
Стратегія комунікації, або Як активізувати молодь громади

Приєднані зображення:

Теги:

молодь

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
36e70dda8b4cbb5cff92898c4c4260e0

26 червня 2019

Шукати підтримку сусідів треба, але не варто...

Тема підтримки територій Карпат вже стала однією з головних під час розгляду питань регіонального розвитку....

A18ed6e89b8f7af65fecb5e90eeb22b8

26 червня 2019

Закарпатська ОДА подала Перспективний план на...

25 червня, т.в.о. голови Закарпатської облдержадміністрації Іван Дуран підписав розпорядження про направлення проекту...

6bdd5427889bb5524d67f204d6dac420

26 червня 2019

Як громаді моніторити вирубку лісів: з’явилося...

Громадам пропонують користуватися електронними продуктами на базі відкритих супутникових даних та новітніх...