Як громади Житомирщини планують заробляти на туризмі

6 серпня у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування відбувся «Ярмарок туристичних пропозицій Житомирщини», на якому фахівці дев’яти ОТГ регіону презентували нові туристичні маршрути для туроператорів та представників туристичних фірм регіону та Києва. Тетерівська, Станишівська, Семенівська, Овруцька, Радомишльська, Червоненська, Олевська, Баранівська та Новоборівська ОТГ підготували презентації та розрахунки вартості поїздок по нових маршрутах.

«Громади почали дивитись на туризм, як на можливість заробити. І для цього готові не лише говорити, що у них є із туристичних об’єктів, а й робити конкретні кроки з розвитку туристичної інфраструктури та залучення туроператорів і туристів», - наголосив Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

Ці дев’ять громад напрацьовували нові маршрути та розраховували вартість надання супутніх послуг у вигляді харчування, ночівлі, оренди велосипедів та сапсерфів, квитків у музеї та інші заклади для того, щоб переконати представників туроператорів та турагенцій, що маршрут у громаді буде прибутковим.

«Тур по громаді триватиме один день і передбачатиме огляд 5 об’єктів культурної спадщини роду Терещенків. Вартуватиме тур 450 гривень, і туроператор на групі з 15 осіб отримає прибуток у розмірі 750 гривень. За 40 вікендів це становитиме 30 тисяч гривень», - розповіла Юлія Степанчук, фахівець Червоненської ОТГ, яка представляла маршрут «Майже забута історія» Червоненської ОТГ.

Іван Ліптуга, голова Національної туристичної організації, та Віталіна Мартиновська, заступник директора департаменту туризму та курортів Мінекономрозвитку України, високо оцінили напрацювання громад Житомирщини, оскільки наразі саме ОТГ розпочинають реальну роботу з розвитку туристичної інфраструктури.

«Ключова річ – мотивація. Громади, однозначно, зацікавленні та вмотивовані розвивати відповідну інфраструктуру і роблять це з креативом. Формальність підходу зникла, тому варто чекати гарних результатів такої роботи», - переконана Віталіна Мартиновська, заступник директора департаменту туризму та курортів Мінекономрозвитку України.

У процесі підготовки турпродуктів громади зібрали масу інформації про туристичні об’єкти, спільно із фахівцями ЦРМС та партнерами опрацювали логістику, контент маршрутів, можливості ночівлі, харчування, активного відпочинку та все це склали у один ланцюжок. Наступним кроком для розвитку цієї сфери є інформування туроператорів із інших регіонів та популяризація маршруту серед туристів.

«Ми маємо багато природніх об’єктів та історичних пам’яток. Крім того, сьогодні активно працюємо над подієвим туризмом. Паралельно ми якомога ширше висвітлюємо наші переваги і залучаємо все нових і нових туристів», - поділилась Оксана Левківська, фахівець Овруцької ОТГ.

Ініціатор ярмарку, Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений  за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, спільно із партнерами ГО «Житомирська туристична асоціація» та управлінням культури та туризму Житомирської ОДА, продовжуватиме роботу із громадами у сфері розвитку туризму. Зокрема в ОТГ, які напрацьовують стратегії розвитку, відбулись спільні навчальні й практичні заходи, поїздки і воркшопи.

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
0a5fbcb5e2e88536eb6af2a81aa0cbe8

07 грудня 2018

На Хмельниччині нагородили журналістів за...

З нагоди Дня місцевого самоврядування Хмельницька обласна рада нагородила переможців  обласного конкурсу...

C903f0766dbf914c39fb65d9f4d0b11c

07 грудня 2018

Час змінювати райони, робити їх більш...

У Києві пройшов круглий стіл, присвячений перспективі адміністративно-територіальної реформи України. Про...

9d087a8a01d073f0e419fe60217b4acc

07 грудня 2018

Глава Уряду закликав парламентарів спільно...

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман закликав народних депутатів України об’єднатися і ухвалити необхідні...