До уваги ОТГ Тернопільщини: оцінка їх фінансової спроможності

Виявити слабкі місця та виробити необхідні управлінські рішення для їх усунення – саме на це спрямована оцінка фінансової спроможності 366 об’єднаних територіальних громад, які в минулому році  перебували на прямих міжбюджетних відносинах з Державним бюджетом. Про це сказала Яніна Казюк, координатор з фінансової децентралізації Центрального офісу реформ при Мінрегіоні.

Минулого тижня «Децентралізація» знайомила з Оцінкою фінансової спроможності 366 ОТГ у 2017 році.

Для зручності використання цієї інформації, за словами Яніни Казюк, експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та проекту SKL International) протягом короткого часу проаналізують громади кожної області окремо.

«З огляду на чималу об’ємність інформації, ми вирішили надати такий аналіз по громадам кожної області зокрема. Адже аналіз здійснюємо не задля аналізу, а для того, щоб кожна громада могла чітко побачити себе з боку, зробити потрібні висновки і працювати над виправленням ситуації там, де це необхідно. Такий аналіз ми будемо оприлюднювати на порталі «Децентралізація», - пояснила експерт.

У цьому матеріалі портал публікує аналіз фінансової спроможності громад Тернопільської області.

Ріст надходжень власних доходів 36-ти об’єднаних громад цього регіону на одного мешканця збільшився на 808,6 грн та склав 2202,4 грн (у тому числі: по 10-ти ОТГ, утворених у 2016 році цей показник зріс у 2,9 рази та становить 2048,0 грн, а по 26-ти ОТГ, утворених у 2015 році – на 42,7% і становить 2241,7 грн).

ОТГ Тернопільщини у 2017 році змогли спрямувати кошти на проведення капітальних видатків в сумі 220399,6 тис грн, що в розрахунку на 1 жителя становить 776,6 гривень.

Найбільша штатна чисельність працівників місцевої ради затверджена Підволочиською ОТГ – 101 особа, найменша – Гримайлівською ОТГ – 12 осіб (станом на 01.07.2017). Виходячи з розрахунку чисельності населення громад та чисельності службовців, можна зазначити, що найбільше навантаження на 1 службовця з надання послуг у Теребовлянській ОТГ – 329 осіб; найменше – у Байковецькій ОТГ – 78 осіб. За підсумками 2017 року найбільша питома вага видатків на утримання службовців у фінансовому ресурсі ОТГ (без урахування трансфертів) припадає на бюджет Білобожницької ОТГ – 64 %, найменша – на бюджет Гусятинської ОТГ – 14 %.

Деталі  оцінки фінансової спроможності 36 ОТГ Тернопільської області ТУТ

 

Матеріали розроблено та підготовлено на підставі даних Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, Державної статистичної служби України, обласних державних адміністрацій, експертами Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та проекту SKL International):

  • Яніною Казюк, координатором з фінансової децентралізації
  • Віктором Венцелем, експертом з фінансового моніторингу
  • Світланою Демиденко, експертом з фінансового моніторингу
  • Ігорем Герасимчуком, експертом з фінансового моніторингу
05.03.2018 - 16:34 | Переглядів: 13192
До уваги ОТГ Тернопільщини: оцінка їх фінансової спроможності

Приєднані файли:

Теги:

бюджет бюджет аналітика

Область:

Тернопільська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

27 січня 2021

Переведення держслужбовців РДА на посади в органи місцевого самоврядування - роз'яснення НАДС

Переведення держслужбовців РДА на посади в...

Національне агенство України з питань державної служби надало роз'яснення щодо переведення державних службовців...

27 січня 2021

Розвиток інституту старост – комітет Верховної Ради підтримав законопроект 4535

Розвиток інституту старост – комітет Верховної...

27 січня Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...

27 січня 2021

В Україні визначать чіткі правила вирішення питань адмінтерустрою. Уряд схвалив проект закону

В Україні визначать чіткі правила вирішення...

В Україні законодавчо визначать чіткі правила вирішення питань адмінтерустрою - основні засади...

27 січня 2021

Уряд виділив 879 млн грн на виплати працівникам реорганізованих РДА

Уряд виділив 879 млн грн на виплати працівникам...

Уряд перерозподілив 879 млн грн, передбачених у державному бюджеті для забезпечення окремих видатків, пов’язаних з...

26 січня 2021

НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад

НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для...

НАДС спільно з Мінрегіоном та Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» в...