В допомогу фінансистам ОТГ: зразки документів для розробки Порядку складання і виконання розпису місцевих бюджетів

Процес формування місцевих бюджетів завершено. Наступною стадією бюджетного процесу є виконання місцевих бюджетів, що здійснюється за розписом, який затверджується керівником місцевого фінансового органу.

Розпис місцевого бюджету складається та виконується за чітко визначеним механізмом, який регламентується відповідним Порядком та затверджується нормативним актом, що приймається керівником місцевого фінансового органу.

З метою надання консультативно-методичної допомоги працівникам фінансових служб органів місцевого самоврядування, в тому числі новоутворених об’єднаних територіальних громад та полегшення їх роботи у процесі підготовки Порядку та документу, яким він затверджуватиметься, експертами Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та  проекту SKL International) підготовлено зразки таких документів у двох варіантах.

Варіант 1 підходить для тих органів місцевого самоврядування, у  яких структурний підрозділ з фінансово-бюджетних питань створений як самостійна юридична особа.

Варіант 2 можуть застосовувати об’єднані територіальні громади, в яких підрозділ з фінансово-бюджетних питань не виокремлений, а входить до складу апарату місцевої ради. В даному випадку функції місцевого фінансового органу забезпечує сільський, селищний, міський голова, що передбачено пунктом 36 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, які він реалізує через відповідний підрозділ апарату місцевої ради.

Експерти сподіваються, що дані матеріали допоможуть місцевим радам (особливо новоутвореним об’єднаним територіальним громадам) розробити та затвердити власні Порядки складання і виконання розпису місцевого бюджету, забезпечити якісну організацію виконання місцевих бюджетів.

Порядок складання і виконання розпису місцевих бюджетів ТУТ

Довідка

Відповідно до пункту 46 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України розпис бюджету – документ, в якому встановлюється розподіл доходів, фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів за певними періодами року відповідно до бюджетної класифікації.

Згідно з нормами пункту 5 наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2002 № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету» - місцеві фінансові органи розробляють Порядок складання і виконання розпису місцевих бюджетів.

Підготовка Порядку здійснюється відповідно до Інструкції про складання і виконання розпису Державного бюджету України, яка затверджена вищезазначеним наказом Міністерства фінансів України.

Матеріали підготувала експертна Група фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та  проекту SKL International):

  • Яніна Казюк, координатор з фінансової децентралізації
  • Світлана Демиденко, експерт з фінансового моніторингу
  • Ігор Герасимчук, експерт з фінансового моніторингу
31.01.2018 - 11:43 | Переглядів: 6393
В допомогу фінансистам ОТГ: зразки документів для розробки Порядку складання і виконання розпису місцевих бюджетів

Теги:

бюджет бюджет методика

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
5ce8da2bcf50bccefdfada5622560648

21 лютого 2019

Можливості децентралізації дали імпульс...

Можливості децентралізації і передача на місця значних фінансових ресурсів дозволили органам місцевого управління...

7181f00ccaad51d4b2f6375fa0daf424

21 лютого 2019

Прозорі офіси та електронні послуги ліквідують...

Центри надання адміністративних послуг, побудовані за принципом «прозорих офісів», та запровадження цілого масиву...

Fb554ef0abdb247196e4b13d7a3cf705

21 лютого 2019

Прем’єр-міністр на Зборах Асоціації ОТГ: Ми...

Уряд України був і залишається відданим фундаментальній ідеї реформи місцевого самоврядування, а саме: створенню...