Об’єднані громади Кіровоградщини вчилися секретам комунікації

У Кропивницькому для представників ОТГ в рамках проекту DOBRE відбувся тренінг з комунікації під назвою: «Як зробити ОТГ відкритою та цікавою – для своєї громади, для країни, для партнерів та інвесторів?».

У тренінгу взяли участь представники 7 громад Кіровоградської області, представники програми DOBRE та обласної влади.

Координатор комунікації з децентралізації Українського кризового медіа-центру програми DOBRE Ірина Малик, відкриваючи навчання, зазначила, що програма DOBRE розпочинає в Україні серію комунікаційних тренінгів.

«Ми розпочинаємо саме з центральної України, з Кіровоградщини. У Кіровоградській області є 7 громад, три них – у Програмі DOBRE. І вже деякі громади стали відомі на всю Україну. Наприклад, Соколівська ОТГ увійшла у 20 лідерів фінансового моніторингу серед 366 громад. Тренінг унікальний тим, що з представниками ОТГ працюватимуть відомі тренери, які працюють з першими особами виконавчої влади», – підкреслила координатор.

«Сьогодні жителі чекають на позитивні історії про територіальні громади, комунікація – це важливий аспект, складова процесу створення ОТГ», – сказав під час відкриття тренінгу перший заступник голови Кіровоградської ОДА Сергій Коваленко.

За його словами, у Кіровоградській області пішли не революційним, а еволюційним шляхом. Вже є 7 громад, і ще мінімум 10 громад у 2017 році вийдуть на прямі стосунки з Державним бюджетом.

«Наприкінці жовтня у нас будуть створені громади, які братимуть приклад з вас. Оскільки спілкування саме з вами може дати відповіді на ті практичні питання, які їх цікавлять», – сказав Сергій Коваленко.

Представники Бобринецької, Маловисківської, Новоукраїнської, Великосеверинівської, Соколівської, Ганнівської та Великоандрусівської громад з допомогою експертів з комунікації Арини Сатовської та проектного менеджера Анни Балацької дізналися про те, як залучити додаткові ресурси для комунікацій (людські, інформаційні, творчі), як правильно організувати роботу прес-служби та зацікавити журналістів національних ЗМІ.

«Тренінг дуже цікавий, насичений практичними рекомендаціями, які ми будемо використовувати у своїй роботі. Для мене було новим і цікавим використання під час планування роботи спеціальних інтернет-платформ та інструментів гугл-диску. Було дуже багато рекомендацій щодо дизайну сайтів. Окрім того, ми отримали приклад матриці комунікаційних потреб та ресурсів, яку обов’язково використає у своїй роботі», – поділилася своїми враженнями заступник Новоукраїнського міського голови, учасник тренінгу Людмила Білокоз.

Учасники тренінгу отримали можливість не тільки навчитися новим комунікаційним секретам, але й поділитися досвідом.

 

Область:

Кіровоградська область

Джерело:

Перша електронна газета

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

23 вересня 2021

23 вересня 2021

Шість форм грамотності для радикальної суспільної перебудови

Шість форм грамотності для радикальної...

Лазар Джаміч Xoogler, креативний стратег та викладач університету, викладач цифрового маркетингу та трансформації...

23 вересня 2021

22 вересня 2021

Мінрегіон пропонує чітко регламентувати в законі питання комунальної власності. Очікує пропозицій від зацікавлених сторін

Мінрегіон пропонує чітко регламентувати в...

Ситуація з передачею майна районів у комунальну власність громад проявила гостру потребу у законодавчому регулюванні...

22 вересня 2021

Повноваження ОДА та РДА: законопроект №4298 повторно направили Парламенту для розгляду в другому читанні (+інфографіка)

Повноваження ОДА та РДА: законопроект №4298...

22 вересня 2021 року Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування,...