Депутати Миколаївської обласної ради прийняли рішення про ухвалення перспективного плану формування територій спроможних громад області. За це проголосував 51 з 65 присутніх депутатів, повідомили у Миколаївському офісі реформ.
За словами керівника апарату облдержадміністрації Андрія Ничипорчука, згідно з перспективним планом, в області може бути сформовано 32 спроможних громади, 14 громад - за принципом «1 громада – 1 район».
«Перспективний план – є поштовхом для початку повноцінної реалізації Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Сьогоденна система управління просто вимагає змін, і ці зміни необхідно вже розпочинати. Я маю надію, що кожен з вас не сумнівається, що треба зрушити цю систему громіздкого, неефективного управління з місця, не дати законсервувати села в радянській системі управління», - зазначив Андрій Ничипорчук.
Поділитися новиною:
04 березня 2021
Президент затвердив Положення про Конгрес місцевих та регіональних влад
Президент затвердив Положення про Конгрес...
Президент Володимир Зеленський підписав указ № 89/2021 «Про затвердження Положення про Конгрес місцевих та...
04 березня 2021
Регіони зможуть продовжити у 2021 році...
Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на...
04 березня 2021
Віддалена робота в органах державної влади та місцевого самоврядування - опитування від НАДС
Віддалена робота в органах державної влади та...
Шановні працівники державних органів та органів місцевого самоврядування, НАДС, партнер проекту DESPRO, досліджує...
04 березня 2021
Повноваження ОДА та РДА: Парламент прийняв законопроект №4298 за основу (презентація + інфографіка)
Повноваження ОДА та РДА: Парламент прийняв...
Сьогодні, 4 березня, Верховна Рада України прийняла у першому читанні законопроект про внесення змін до Закону...
04 березня 2021
Бій з бюрократією. Навіщо потрібен закон про адміністративну процедуру
Бій з бюрократією. Навіщо потрібен закон про...
Авторка: Лариса Білозір, народна депутатка України, Голова підкомітету з питань адміністративних послуг та...