Керівництво Острожчини обговорило із жителями Українки позитиви від створення однієї ОТГ на території району

У понеділок, 15 травня, відбулося обговорення питання створення об’єднаної громади з центром у місті Острог, участь у якому взяли депутати Української сільської ради та члени виконавчого комітету на чолі з сільським головою Юрієм Косінським, а також керівники району Богдан Турочив та Іван Сопіга.

Богдан Турович у своєму виступі наголосив на перевагах створення саме однієї великої громади з центром у місті Острог, адже в ній залишаються всі головні структури та установи, залишається вже розроблена інфраструктура, а отримані кошти можуть піти на розвиток, а не на будівництво чи реконструкцію нових об’єктів. На думку спеціалістів, саме такою ефективною громадою може вважатися та, яка нараховує більше 10 тис. населення.

«Об’єднавши спільні зусилля ми могли б створити ефективну та розвинену об’єднану територіальну громаду», – говорить Богдан Турович.

В Острозькому районі попередньо було заплановано створення двох об’єднаних територіальних громад з центрами в селі Оженин та місті Острог. 6 квітня 2017 року відбулося засідання робочої групи з питань формування перспективного плану розвитку Острозького району, де дійшли висновку, що на території району потрібно створювати одну територіальну об’єднану громаду з центром в місті Острог.

 

Область:

Рівненська область

Джерело:

«Район»

Поділитися новиною:

Читайте також:
F28a27e34b8a82bdd746459e907ffb37

21 серпня 2018

Прем’єр-міністр пропонує створення...

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман пропонує створити на рівні Уряду спеціальний Координаційний комітет, який...

Beb19cb80944cf17f3fb396cbf7b02a5

21 серпня 2018

Бюджетний процес від А до Я. Громади переймають...

Фінансисти ОТГ Житомирщини переймають досвід організації бюджетного процесу та підготовки якісного кошторису громади...

3480efeb32d4a02eab7e5629da47b535

21 серпня 2018

У Тернополі фінішував унікальний освітній...

Минулого року громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” спільно з Тернопільським...