Влада стає дедалі ближчою до народу

Компетентність чиновників люди оцінюють за комфортністю умов надання послуг населенню

Завдяки децентралізації відбулася передача від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популяних послуг. Чи підвищився рівень їх надання зокрема в Харкові?

Орієнтир на онлайн-режим

Децентралізація стала сприятливим чинником для підвищення рівня реєстраційних послуг у Харкові. На цьому наголосила заступник Харківського міського голови Тетяна Чечетова-Терашвілі під час презентації результатів дослідження «Оцінка дотримання принципів верховенства права при наданні реєстраційних послуг в місті Харкові».

Загалом дослідження, яким охопили 7 міст України, проводили в межах проекту шведського урядового агентства  Академії Фольке Бернадотте, відомого реалізацією загальної місії щодо участі в міжнародних миротворчих операціях і антикризовому управлінні. Соціологи провели опитування у грудні 2016 року. Запитання і до працівників департаменту реєстрації та центрів надання адміністративних послуг, і до клієнтів стосувалися законності, доступності, прозорості та інших принципів роботи.

Як повідомили соціологи, дослідження виявило високий рівень забезпечення принципів верховенства права в департаменті реєстрації і в ЦНАП, де надають реєстраційні послуги.

За словами директора департаменту реєстрації Олега Дробота, результати дослідження показали сильні сторони сфери надання реєстраційних послуг і певні недоліки.

«Завжди є що поліпшити і куди розвиватися. Якщо реєстрацію нерухомості й місця проживання в ЦНАП упроваджено, то над реєстрацією бізнесу нам ще потрібно працювати. Найближчим часом плануємо впровадити цю послугу в центрах. Стикаємося з недосконалістю законодавства і дуже поганою роботою державного реєстру, робитимемо цю послугу більш зручною й доступною для харків’ян. Також рухатимемося в напрямку автоматизації всіх процесів, орієнтуватимемося на онлайн-послуги. Найближчим часом послуга реєстрації місця проживання з’явиться в режимі онлайн. Дамо змогу заявникові надіслати нам пакет документів і отримати прогноз результату, з яким він вийде з центру», — розповів Олег Дробот. Тетяна Чечетова-Терашвілі наголосила, що основне завдання будь-якого органу влади — створення комфортних умов для надання послуг населенню. За цим люди оцінюють компетентність органів влади. Децентралізація в межах передачі від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популярних послуг дала змогу вдосконалити цю роботу. А будь-які зауваження і пропозиції сторонніх експертів допомагають зробити нашу роботу якіснішою.

Сфера надання реєстраційних послуг кожного місяця стає дедалі привабливішою для населення та бізнесу. 

Область:

Харківська область

Джерело:

«Урядовий кур’єр»

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

22 вересня 2021

Мінрегіон пропонує чітко регламентувати в законі питання комунальної власності. Очікує пропозицій від зацікавлених сторін

Мінрегіон пропонує чітко регламентувати в...

Ситуація з передачею майна районів у комунальну власність громад проявила гостру потребу у законодавчому регулюванні...

22 вересня 2021

Повноваження ОДА та РДА: законопроект №4298 повторно направили Парламенту для розгляду в другому читанні (+інфографіка)

Повноваження ОДА та РДА: законопроект №4298...

22 вересня 2021 року Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування,...

22 вересня 2021

Навчальна онлайн-програма «Кроки для фінансистів 2021» від U-LEAD

Навчальна онлайн-програма «Кроки для...

«Кроки для фінансистів 2021» - це семитижневий навчальний цикл семінарів та практикумів, що впроваджуватиметься...

22 вересня 2021

Набір учасниць на навчальний онлайн-візит до муніципалітетів Південно-Східної Європи в рамках Програми Школи мерок

Набір учасниць на навчальний онлайн-візит до...

Національний Демократичний Інститут та Мережа Асоціацій Муніципалітетів Південно-Східної Європи (NALAS) проводить з 4...

22 вересня 2021

4-20 жовтня – четверта хвиля онлайн-тренінгів для старост. Розпочалася реєстрація

4-20 жовтня – четверта хвиля онлайн-тренінгів...

Координатор проектів ОБСЄ в Україні оголошує четверту хвилю онлайн-тренінгів для старост. Тренінги відбудуться з...