Євген Южаков: «Децентралізація – передача повноважень на місця»

«Децентралізація – це не що інше, як передача повноважень на місця», - зазначив голова Путивльської районної ради Євген Южаков під час засідання у форматі «круглого столу» з теми: «Про адміністративно-територіальну реформу в регіоні. Створення Глухівського госпітального округу».

В обговоренні взяли участь виконуючий обов’язки голови Путивльської районної державної адміністрації Микола Корнєв, Путивльський міський голова Валерій Волков, тимчасово виконуючий обов’язки голови Глухівської районної державної адміністрації Володимир Картавий, голова Глухівської районної ради Олексій Ткаченко, представники громадськості та преси. Учасники зустрічі обговорили питання реформи охорони здоров’я в контексті децентралізації, що на даний час є дуже актуальним, як для Глухівського, так і Путивльського районів.

Кабінет Міністрів України прийняв 30 листопада 2016 року постанову № 932 «Про затвердження порядку створення госпітальних округів», якою визначені критерії щодо складу та меж госпітального округу». Глухівський госпітальний округ з центром у районному центрі Сумської області місті Глухові створюється на базі Глухівської центральної районної лікарні (лікарні інтенсивного лікування ІІ рівня, консультативно-діагностичного центру) і Путивльської центральної районної лікарні (лікарні інтенсивного лікування І рівня відновного, планового лікування, хоспісних відділень, центрів первинної медико-санітарної допомоги).

Як проінформував тимчасово виконуючий обов’язки Глухівської районної державної адміністрації Володимир Картавий: «Глухівська центральна районна лікарня оснащена сучасною апаратурою та обладнанням, має достатню матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення. Для населення Путивльського району є позитивним те, що відстань від м. Путивль до м. Глухів складає 40 км, зручність усталених клінічних маршрутів пацієнтів до закладів охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу у м. Глухів. З Путивльського району швидше і зручніше добиратися до Глухова, ніж до Шостки або Конотопа, тому Путивльському району краще входити до Глухівського госпітального округу».

Голова Путивльської районної ради Євген Южаков зазначив: «Суть реформи полягає в тому, щоб кожен громадянин отримував якісні медичні послуги, які були б максимально наближені до громадянина. Однак, путивляни не зрозуміють закриття в Путивльському районі Путивльської центральної районної лікарні другого рівня. Треба зберегти у нас другий рівень медичного закладу. За останні роки в Путивльському районі вкладено багато коштів на розвиток лікарні: за рахунок бюджетних коштів навчається у вищих медичних закладах 9 студентів-медиків, зараз будується 5 службових квартир для лікарів. Самі приміщення лікарні приведені в належний стан».

Євген Іванович запропонував, нехай у м. Путивль буде Путивльське відділення Глухівської центральної районної лікарні, але другий рівень необхідно залишити. Будівлю лікарні треба утримувати, опалювати. Для зручності путивлян у Путивльській центральній районній лікарні мають залишитися педіатричне, терапевтичне відділення та інші. Створення госпітального округу надасть можливість утримувати ці лікарні за рахунок бюджету вищого рівня.

 

Область:

Сумська область

Громади:

Глухівська територіальна громада

Джерело:

Сайт Сумської обласної ради

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь
Читайте також:
C5068fadc61021fdf1217054307a186b

20 вересня 2019

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник...

Вийшов третій у 2019 році номер газети «Радник Старости» (ЗАВАНТАЖИТИ). Видання покликане допомогти старостам...

217e8e4ebd73a9299d09cd3f53a93da3

20 вересня 2019

Від еволюційного етапу об’єднання громад...

«Ми пройшли еволюційний етап добровільного об’єднання громад і зараз переходимо до наступного – об’єднання за...

E8ae61f62bba5b9c10ecf6c30b2b4240

20 вересня 2019

У Лиманській тергромаді двом сиротам вручили...

У Лиманській ОТГ на Донеччині двом дітям-сиротам вручили ключі від квартир, придбаних за програмою співпраці «50 на...