Представники Центрів надання адміністративних послуг Вінницької області обговорили організацію роботи ЦНАП в умовах децентралізації

26 грудня відбувся практичний семінар на тему: «Організація роботи ЦНАП в умовах децентралізації повноважень, реалізація законодавства у сфері реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб. Практичні аспекти виконання вимог законодавства (проблеми, прогалини, шляхи вирішення)», організований ГО «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» за фінансової підтримки Німецького бюро співробітництва GIZ.

Семінар мав на меті обговорення актуальних питань практичної реалізації повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, ведення та функціонування Реєстрів територіальних громад, практичні аспекти складання матеріалів про адміністративні правопорушення, а також напрацювання рекомендацій центральним органам виконавчої влади щодо внесення змін до законодавства у даній сфері правовідносин.

Про державну політику у сфері надання адміністративних послуг присутнім розповіла перший заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Надія Насіковська. У своїй доповіді посадовець охарактеризувала існуючий стан справ у Центрах надання адміністративних послуг у Вінницькій області, а також напрямки та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг в Україні: «Вінницька область займає першу позицію серед усіх областей України за кількістю наданих адміністративних послуг, чия питома вага складає 12% загального обсягу по Україні. Звичайно, 69% усіх наданих адміністративних послуг надається Центрами надання адміністративних послуг у м. Вінниці. На сьогодні ми маємо 28 Центрів надання адміністративних послуг в області, а також 5 філій, де в загальному обсязі працює 106 людей. Позитивним зрушенням є покращення матеріально-технічної бази Центрів та збільшення їх приміщень у деяких районах області. Цього року ЦНАПи були профінансовані в п’ять разів більше, ніж в минулому році, а це дало можливість покращити якість надання адміністративних послуг».

Що стосувалось практичного аспекту семінару, присутні адміністратори Центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрацій, міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад змогли обговорити порядок формування, адміністрування та ведення Реєстру територіальної громади, проблематику виконання їх повноважень та навчились оформленню матеріалів про адмінправопорушення.

Область:

Вінницька область

Джерело:

Сайт Вінницької ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

14 червня 2021

14 червня 2021

Зміни до формули розподілу освітньої субвенції - тема вебінару 17 червня

Зміни до формули розподілу освітньої субвенції...

17 червня 2021 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”...

14 червня 2021

Онлайн-трансляція круглого столу "Правовий статус асоціацій органів місцевого самоврядування: проблеми та перспективи" 

Онлайн-трансляція круглого столу "Правовий...

Парламентський комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...

14 червня 2021

У Іллінецькій громаді розповіли, як стимулюють роботу лікарів

У Іллінецькій громаді розповіли, як стимулюють...

Заробітна плата сімейного лікаря в Іллінецькій громаді на Вінниччині становить до 18 тисяч гривень. Також медики...

14 червня 2021

Договір про закупівлі харчування для закладів освіти: як забезпечити виконання та здійснювати контроль - запис вебінару

Договір про закупівлі харчування для закладів...

Договір про закупівлі харчування для закладів освіти: що важливо знати? Під час вебінару Ольга Нос, фахівчиня ДП...