У Волинському обласному центрі зайнятості відбулася зустріч з начальниками відділів взаємодії з роботодавцями районних центрів зайнятості

У Волинському обласному центрі зайнятості відбулася зустріч з начальниками відділів взаємодії з роботодавцями районних ЦЗ – людьми, які безпосередньо працюють із роботодавцями та допомагають людям у пошуку роботи.

Експерт Офісу реформ Олег Герасимчук, окрім особливостей адмінреформи в області, подальшої роботи над перспективним планом та створенням громад, формуванням штатів в ОТГ та основних ресурсів, за які вони житимуть, наголошував на тому, що серед проблем, котрі вже постають у громадах, – пошук кваліфікованих кадрів.

– Громади перебирають на себе чимало повноважень. Крім того, якщо вони прагнутимуть залучити додаткові кошти, тобто інвестиції (а така потреба, без сумніву, виникне, бо грошей у нас, як завжди, мало) для цього будуть потрібні певні знання та досвід. Тому, відповідно, у штатах майже усіх наших громад вже є такий працівник, котрий займатиметься пошуком і написанням проектів, – проектний менеджер. І якщо це буде людина кваліфікована, то з часом рівень життя на тій території стане значно вищим і, відповідно, – будуть робочі місця. А це, своєю чергою, зростання загального бюджету громади. І саме у цих ситуаціях ви станете першими помічниками сільських голів, – звернувся до присутніх Олег Олександрович.

Область:

Волинська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Читайте також:
Ab5c270cbd9ce675af544626463eaa76

20 листопада 2018

Експертний аналіз бюджетів 665 ОТГ за 9 місяців...

Експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні провели черговий аналіз показників...

9c2f8e430df3132d91b61d2744c50dd2

20 листопада 2018

У Межиріцькій громаді розвиватимуть «зелений...

Найпівденніший в Україні сосновий ліс і стародавні криниці. Унікальними природними красотами можуть похизуватися...

2419ef1a74e8b7e679ca173d5f79ddf0

20 листопада 2018

Створено Хмільницьку ОТГ. В Україні вже...

20 листопада відбулися сесії Хмільницької міської ради та Соколівської сільської ради, на яких прийнято рішення про...