Степан Барна зустрівся з активом Скала-Подільської територіальної громади

У рамках робочої поїздки у Борщівський район голова Тернопільської обласної державної адміністрації Степан Барна  зустрівся з активом об’єднаної Скала-Подільської територіальної громади.

Очільник краю оглянув інфраструктуру об’єднаної територіальної громади   та обговорив з її представниками проблемні питання.

Окремо Степан Барна поінформував про фінансові аспекти реформи. На думку голови ОДА, проведення адміністративно-територіальної реформи сьогодні гостро необхідне, оскільки саме об'єднання територій у спроможні громади врятує село від подальшої деградації.

Область:

Тернопільська область

Джерело:

Сайт Тернопільської ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

18 червня 2021

У Новосанжарській громаді збудували Дія Центр за шведським проєктом

У Новосанжарській громаді збудували Дія Центр...

18 червня відбулося урочисте відкриття новозбудованого Дія Центру (ЦНАП) у Нових Санжарах Полтавської області....

18 червня 2021

Формула розподілу освітньої субвенції. Що чекати громадам?

Формула розподілу освітньої субвенції. Що...

Що громадам важливо знати про оновлену формулу розподілу освітньої субвенції? Про це розповів під час вебінару DECIDE...

18 червня 2021

Адмінпослуги соцзахисту необхідно поетапно делегувати усім громадам, - експертна думка

Адмінпослуги соцзахисту необхідно поетапно...

Здобутки та проблеми розвитку системи надання адміністративних послуг в Україні обговорили сьогодні в Києві...

18 червня 2021

Комунікації та робота з громадськістю в управлінні освітою та закупівлях

Комунікації та робота з громадськістю в...

Як комунікувати та співпрацювати з громадськістю під час закупівель харчування? Під час вебінару Ольга Нос, фахівчиня...

18 червня 2021

У Вараській громаді запрацювала сучасна ПЛР-лабораторія

У Вараській громаді запрацювала сучасна...

У Вараській багатопрофільній лікарні запрацювала сучасна ПЛР-лабораторія. Про це повідомив голова Рівненської ОДА...