Представникам громад Дніпропетровської області презентували «дорожню карту» роботи з переселенцями

«Дорожня карта» для внутрішньо переміщених осіб – це один з інструментів, який допомагає в інтеграції зазначеної категорії осіб у громаду.

Експерти U-LEAD допомагають громадам налагодити взаємодію з переселенцями, інформуючи уповноважених осіб місцевого самоврядування по роботі з переміщеними особами про основні кроки щодо отримання адміністративних, соціальних, освітніх та медичних послуг.

Зокрема, експерти U-LEAD нагадують представникам громад про наступне:

  • внутрішньо переміщена особа користується більшістю послуг, незалежно від місця реєстрації, оскільки вони мають екстериторіальний характер;
  • кожна людина має право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування. Органи місцевого самоврядування, в межах своєї компетенції, забезпечують надання медичних послуг для ВПО у комунальних закладах охорони здоров’я, які знаходяться у відповідному населеному пункті;
  • програма «Доступні ліки», яка діяла до війни, працює і сьогодні. Незалежно від місця проживання, визначені категорії можуть отримати необхідні препарати безкоштовно.

«Маючи умовну дорожню карту з основними кроками та послугами для ВПО, представники ОМС зможуть ефективніше допомагати людям, які приїжджають в громади, рятуючись від війни. В межах територіальної громади, ВПО має отримати максимальний перелік послуг, а для цього необхідно інформувати переселенців про те, на які з них вони мають право згідно з чинним законодавством, та допомагати у їх реалізації», - зазначив Валерій Мікуліч, радник з питань децентралізації та місцевого самоврядування Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Житомирській області.

Про «дорожню карту» роботи з переселенцями йшлося під час інформаційної сесії для представників громад Дніпропетровщини, яку організувала команда Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Дніпропетровській області.

«Дніпропетровщина прихистила більше 300 тисяч внутрішньо переміщених осіб, і сьогодні у нас немає жодної громади, яка б не прихистила у себе людей, що постраждали від воєнних дій російських агресорів. Крім людей, які переїхали до нашої області з інших регіонів, наші територіальні громади також приймають і мешканців Дніпропетровської області, які переїжджають з уражених війною громад в безпечніші місця. Така міграція передбачає особливу увагу органів місцевого самоврядування до потреб нових мешканців та зумовлює формування місцевих планів забезпечення ВПО усім необхідним. А для цього важливо відпрацювати такий алгоритм дій, щоб усі залучені до цього процесу служби та організації працювали чітко, злагоджено та стабільно», - зазначила Олена Тертишна, керівниця регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Дніпропетровській області.

19.09.2022 - 12:02 | Переглядів: 1781
Представникам громад Дніпропетровської області презентували «дорожню карту» роботи з переселенцями

Теги:

соціальні послуги

Область:

Дніпропетровська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:

28 березня 2024

Як громади вистояли на початку великої війни – дослідження Центру спільних дій

Як громади вистояли на початку великої війни –...

Збереження управлінських команд, що залишилися працювати в критичний момент, – головний фактор стійкості громад. До...

28 березня 2024

Вишнівецька громада отримала сучасний ренгентографічний комплекс від Програми USAID DOBRE

Вишнівецька громада отримала сучасний...

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий ренгентографічний комплекс – таку допомогу їй надала Програма...

28 березня 2024

Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП: інституційна динаміка та виклики сталого розвитку

Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП:...

Під час конференції шведсько-українського проєкту PROSTO “Підтримка доступності послуг в Україні” були представлені...

27 березня 2024

Як українським громадам взяти участь в програмі Interreg Europe: процедури та дедлайни

Як українським громадам взяти участь в програмі...

20-21 березня 2024 року відбулася конференція, організована Interreg Europe, під назвою “Europe, Let`s cooperate!”....