Костянтин Бриль: «Перші громади отримуватимуть всю необхідну підтримку для свого розвитку»

Під керівництвом в.о. голови облдержадміністрації Костянтина Бриля відбулося засідання робочої групи з питань реєстрації та забезпечення функціонування об’єднаних територіальних громад Запорізької області. Участь у нараді взяли заступник голови-керівник апарату ОДА (стажування) Зінаїда Бойко, голова обласної ради Григорій Самардак, заступники голови облради Єгор Семенченко та Владислав Марченко, керівник Офісу реформ у Запорізькій області Олександр Свистун та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації.

Учасники заходу обговорили питання заробітної плати апарату управління громад, створення та ліцензування медичних закладів на території громади, делегування повноважень між районним відділом освіти та відділом освіти громади при недостатній кількості штату, а також роботи територіальних центрів надання соціальних послуг.

За словами в.о. голови облдержадміністрації Костянтина Бриля, під час всеукраїнської селекторної наради з Віце-прем'єр-міністром Геннадієм Зубком було порушено тему проведення децентралізації. На сьогодні по всій Україні 96 із 160 об’єднаних територіальних громад мають проблеми з реєстрацією та відкриттям рахунків.

- Проаналізувавши ситуацію, влада області виявила подібні проблеми і у запорізьких громад. Тож, щоб обговорити існуючі питання та пропозиції, ми вирішили провести цей круглий стіл, аби об’єднані громади могли уникнути затримки з нарахуванням зарплат, забезпеченням бюджету та інших проблем. Ми розуміємо, що сьогодні у новостворених громад виникає чимало питань. Проте вони є пілотним проектом та майбутнім прикладом для інших. А отже наші перші громади отримуватимуть всю необхідну підтримку для свого розвитку, - підкреслив в.о. голови облдержадміністрації Костянтин Бриль.

За словами керівника Офісу реформ у Запорізькій області Олександра Свистуна, нині законодавством передбачено певний алгоритм перереєстрації новостворених громад. Аби на місцях було легше впроваджувати цей механізм у дію, Офісом реформ була розроблена покрокова інструкція. За її рекомендаціями три об’єднані громади вже зареєструвались. Інші завершать цю процедуру до кінця місяця.

Ще одне проблемне питання - проведення виборів старост у населених пунктах громад. Згідно з листом Центрвиборчкому України в кожному населеному пункті об’єднаної громади, де проживає більше 50 осіб, має бути обраний староста. Проте, за поясненням Олександра Свистуна, відповідно до законодавства, ці вибори не є обов’язковими і проводяться лише за рішенням членів громади.

Область:

Запорізька область

Джерело:

Сайт Запорізької ОДА

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

16 січня 2021

Гранти Посольства Фінляндії для громадських організацій

Гранти Посольства Фінляндії для громадських...

Це гранти для громадських організацій, що борються за зменшення бідності, дотримання прав людини та сталий розвиток....

16 січня 2021

Рекорд України - 30 років поспіль на посаді голови громади

Рекорд України - 30 років поспіль на посаді...

Як має працювати голова громади, щоб мешканці 30 років поспіль не сумнівалися у правильності свого вибору. Історія...

15 січня 2021

Фінансування районних рад новоутворених районів – роз’яснення експертів

Фінансування районних рад новоутворених районів...

Експерти з фінансових питань Офісу підтримки реформи з децентралізації при Мінрегіоні підготували коротке роз’яснення...

15 січня 2021

18 січня - вебінар для освітніх управлінців про бухгалтерське обслуговування і фінансову автономію закладів освіти

18 січня - вебінар для освітніх управлінців про...

18 січня 2021 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»...

15 січня 2021

Децентралізація і культура: завдання – зберегти що маємо і наповнити змістом (зі спільної наради МКІП та Мінрегіону)

Децентралізація і культура: завдання – зберегти...

Не допустити безпідставної ліквідації жодного районного закладу культури. Кожен з них –  бібліотеки, мистецькі школи,...