17 січня відбудуться перші вибори старости смт. Ірдинь Черкаського району

Білозірська сільська виборча комісія повідомляє про призначення перших виборів старости смт. Ірдинь на неділю 17 січня 2016 року.

Довідково: Білозірська сільська об'єднана територіальна громада — об'єднана територіальна громада в Україні, у Черкаському районі Черкаської області. Адміністративний центр — село Білозір'я.

Утворена 26 серпня 2015 року в рамках адміністративно-територіальної реформи 2015 року. До складу громади ввійшли населені пункти Ірдинської селищної ради та Білозірської сільської ради Черкаського району.

У складі громади 3 населених пункти — смт Ірдинь, село Білозір'я та селище Баси.

Особливістю Білозірської громади є те, що її адміністративним центром є село, тому громада вважається сільською, проте до її складу входить селище міського типу. В Україні нема жодної іншої ради чи громади, в якій центром було б село при наявності в її складі міського населеного пункту.  Відповідно до ст. 14-1 та ст.51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" у селах, селищах, визначених за рішенням місцевої ради об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", за винятком її адміністративного центру, обирається староста на строк повноважень місцевої ради

Область:

Черкаська область

Джерело:

«Прочерк»

Поділитися новиною:

Читайте також:
3a4c1ddc237cdaa78c6af9cc821562e5

17 серпня 2018

ЦВК вийшла за рамки своїх повноважень і має...

На думку народного депутата Ігора Васюника, Центральна виборча комісія, прийнявши постанову від 9 серпня, яка...

Ddb54bd103699eca904bf9d9c5ad75f5

17 серпня 2018

Довбиська ОТГ готує програму активізації молоді

У Довбиській громаді розпочали роботу над створенням програми активізації молодих людей, задля залучення їх до...

E474829fc99d31898f78a298ef4620da

17 серпня 2018

Як живе найбідніша з об'єднаних громад Рівненщини

Локницька об’єднана територіальна громада утворилася в 2016 році з чотирьох сільрад Зарічненського району:...