Івано-Франківська, Бурштинська та Більшівцівська потенційні ОТГ матимуть експертну підтримку на шляху до об’єднання

На базі бізнес-інкубатора національного технічного університету нафти і газу відбулася інформаційна зустріч, присвячена старту проекту  «Підтримка процесів створення та розвитку Івано-Франківської, Бурштинської та Більшівцівської об’єднаних територіальних громад». Цей проект Громадський центр «Ділові ініціативи» здійснює в рамках програми Євросоюзу    «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізує Інститут громадянського суспільства у партнерстві з Фондом Східна Європа. Слухати радіо сюжет ТУТ

Область:

Івано-Франківська область

Джерело:

ОДТРК «Карпати»

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

18 червня 2021

У Новосанжарській громаді збудували Дія Центр за шведським проєктом

У Новосанжарській громаді збудували Дія Центр...

18 червня відбулося урочисте відкриття новозбудованого Дія Центру (ЦНАП) у Нових Санжарах Полтавської області....

18 червня 2021

Формула розподілу освітньої субвенції. Що чекати громадам?

Формула розподілу освітньої субвенції. Що...

Що громадам важливо знати про оновлену формулу розподілу освітньої субвенції? Про це розповів під час вебінару DECIDE...

18 червня 2021

Адмінпослуги соцзахисту необхідно поетапно делегувати усім громадам, - експертна думка

Адмінпослуги соцзахисту необхідно поетапно...

Здобутки та проблеми розвитку системи надання адміністративних послуг в Україні обговорили сьогодні в Києві...

18 червня 2021

Комунікації та робота з громадськістю в управлінні освітою та закупівлях

Комунікації та робота з громадськістю в...

Як комунікувати та співпрацювати з громадськістю під час закупівель харчування? Під час вебінару Ольга Нос, фахівчиня...

18 червня 2021

У Вараській громаді запрацювала сучасна ПЛР-лабораторія

У Вараській громаді запрацювала сучасна...

У Вараській багатопрофільній лікарні запрацювала сучасна ПЛР-лабораторія. Про це повідомив голова Рівненської ОДА...