Об’єднані громади Кіровоградщини вчилися секретам комунікації

У Кропивницькому для представників ОТГ в рамках проекту DOBRE відбувся тренінг з комунікації під назвою: «Як зробити ОТГ відкритою та цікавою – для своєї громади, для країни, для партнерів та інвесторів?».

У тренінгу взяли участь представники 7 громад Кіровоградської області, представники програми DOBRE та обласної влади.

Координатор комунікації з децентралізації Українського кризового медіа-центру програми DOBRE Ірина Малик, відкриваючи навчання, зазначила, що програма DOBRE розпочинає в Україні серію комунікаційних тренінгів.

«Ми розпочинаємо саме з центральної України, з Кіровоградщини. У Кіровоградській області є 7 громад, три них – у Програмі DOBRE. І вже деякі громади стали відомі на всю Україну. Наприклад, Соколівська ОТГ увійшла у 20 лідерів фінансового моніторингу серед 366 громад. Тренінг унікальний тим, що з представниками ОТГ працюватимуть відомі тренери, які працюють з першими особами виконавчої влади», – підкреслила координатор.

«Сьогодні жителі чекають на позитивні історії про територіальні громади, комунікація – це важливий аспект, складова процесу створення ОТГ», – сказав під час відкриття тренінгу перший заступник голови Кіровоградської ОДА Сергій Коваленко.

За його словами, у Кіровоградській області пішли не революційним, а еволюційним шляхом. Вже є 7 громад, і ще мінімум 10 громад у 2017 році вийдуть на прямі стосунки з Державним бюджетом.

«Наприкінці жовтня у нас будуть створені громади, які братимуть приклад з вас. Оскільки спілкування саме з вами може дати відповіді на ті практичні питання, які їх цікавлять», – сказав Сергій Коваленко.

Представники Бобринецької, Маловисківської, Новоукраїнської, Великосеверинівської, Соколівської, Ганнівської та Великоандрусівської громад з допомогою експертів з комунікації Арини Сатовської та проектного менеджера Анни Балацької дізналися про те, як залучити додаткові ресурси для комунікацій (людські, інформаційні, творчі), як правильно організувати роботу прес-служби та зацікавити журналістів національних ЗМІ.

«Тренінг дуже цікавий, насичений практичними рекомендаціями, які ми будемо використовувати у своїй роботі. Для мене було новим і цікавим використання під час планування роботи спеціальних інтернет-платформ та інструментів гугл-диску. Було дуже багато рекомендацій щодо дизайну сайтів. Окрім того, ми отримали приклад матриці комунікаційних потреб та ресурсів, яку обов’язково використає у своїй роботі», – поділилася своїми враженнями заступник Новоукраїнського міського голови, учасник тренінгу Людмила Білокоз.

Учасники тренінгу отримали можливість не тільки навчитися новим комунікаційним секретам, але й поділитися досвідом.

 

Область:

Кіровоградська область

Source:

Перша електронна газета

Share the news:

Read more:

04 October 2022

Війна як виклик для місцевого бюджету: досвід Львівської громади

Війна як виклик для місцевого бюджету: досвід...

Забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання місцевого бюджету — один із головних викликів, з...

04 October 2022

Підприємства водопровідно-каналізаційного господарства зможуть отримувати гуманітарну допомогу - реагенти оброблення води

Підприємства водопровідно-каналізаційного...

Міністерство розвитку громад та територій України, компанія KEMIRA AB (Фінляндія) та Українська асоціація підприємств...

04 October 2022

Оновлено перелік громад у районах бойових дій, на тимчасово окупованих територіях і тих, що в оточенні

Оновлено перелік громад у районах бойових дій,...

  Наказом Мінреінтеграції затверджено оновлений перелік територіальних громад, розташованих у районах...

03 October 2022

Аналіз виконання місцевих бюджетів за 8 місяців 2022 року

Аналіз виконання місцевих бюджетів за 8 місяців...

Автор: Ігор Онищук, Шведсько-Український Проект «Підтримка децентралізації в Україні», SALAR...