Лихівська територіальна громада

Лихівська територіальна громада
Центр громади - смт. Лихівка

Відомості про територіальні громади:

Лихівська селищна рада

  • смт Лихівка
  • Райдужне
  • Степове

 

Холодіївська сільська рада

  • Байдаківка
  • Володимирівка
  • Грамівка
  • Григорівка
  • Миронівка
  • Цвіле
  • Червона Гірка
  • Яковлівка

 

смт Громади Бюджети Водопостачання
Лихівка Лихівська територіальна громада
село Громади Бюджети Водопостачання
Байдаківка Лихівська територіальна громада
Володимирівка Лихівська територіальна громада
Грамівка Лихівська територіальна громада
Григорівка Лихівська територіальна громада
Миронівка Лихівська територіальна громада
Райдужне Лихівська територіальна громада
Степове Лихівська територіальна громада
Цвіле Лихівська територіальна громада
Червона Гірка Лихівська територіальна громада
Яковлівка Лихівська територіальна громада
 

ЗРОБЛЕНО

ПЛАН

 

 

При виконавчому комітеті селищної ради створено опікунську раду. Проводиться робота по своєчасному виявленню, обліку,  соціальному інспектуванню та супроводженню сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховні функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім'ям з дітьми. Під супроводом знаходиться три сім'ї і одна особа.

Проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота серед населення щодо впровадження на території ОТГ  альтернативних  форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.   Проводиться  інформаційно-роз'яснювальна робота  серед населення щодо виявлення  громадян, які бажають стати патронатними вихователями. Проведено  чотири  оперативно-профілактичні рейди „ Діти вулиці”, „ Урок”  . Забезпечено  літній відпочинок та оздоровлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім'ях опікунів, піклувальників.  При комунальному закладі "Лихівський селищиий Будинок культури" постійно залучаються на безоплатній основі до занять у вокальному та  танцювальному гуртках   діти з малозабезпечених сімей.

 

Забезпечити своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супроводження сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховні функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім'ям з дітьми.

У разі неможливості проживання дітей з батьками вживати термінових заходів щодо вилучення та направлення їх до відповідних державних закладів.

Проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення щодо впровадження на території ОТГ альтернативних інтернатним форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Створювати на території ОТГ прийомні сім'ї та дитячі будинки сімейного типу.

Спільно з П’ятихатським РВ поліції забезпечити притягнення до відповідальності батьків за неналежне виконання батьківських обов'язків, дорослих осіб, які втягують неповнолітніх у злочинну та антигромадську діяльність.

Здійснювати контроль за дотриманням культурно-розважальними закладами, торговими точками нормативно-правових актів щодо порядку відвідування їх дітьми, заборони продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів, розповсюдження наркотиків, пропаганди насилля, жорстокості та сексуальної розпусти.

Проводити спільні оперативно-профілактичні рейди „Діти вулиці”, „Урок”.

Забезпечити діяльність позашкільних закладів, підвищити ефективність їх роботи, залучивши на безоплатній основі до занять в гуртках, спортивних секціях дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених та неблагополучних сімей, дітей, які скоїли правопорушення чи злочин, схильних до антигромадської поведінки.

Організувати роботу дитячих клубів, спортивних секцій за місцем проживання.

Забезпечити літній відпочинок та оздоровлення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають в сім'ях опікунів, піклувальників

Сприяти залученню коштів громадських, благодійних, релігійних організацій, державних підприємств, установ, організацій, приватних підприємців для підвищення рівня соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які потрапили в складні життєві умови.

Організувати і провести в усіх навчальних закладах тематичні уроки, лекції, семінари, читацькі конференції з питань захисту прав дітей.

 

 

Проведено капітальний ремонт системи опалення та заміна дверей та вікон в ДНЗ F24 смт.Лихівка П'ятихатського р-ну Дніпропетровської обл."- 872,0 тис.грн. -

Реконструкція зовнішнього освітлення смт.Лихівка П'ятихатського р-ну Дніпропетровської обл."- 125,50тис.грн.

Планується реалізація проектів: - "Будівництво пішохідного містка через р.Омельник в смт.Лихівка П'ятихатського р-ну Дніпропетровської обл."- 1200тис.грн.; - "Капітальний ремонт приміщення фельшерського пункту в с.Райдужне П'ятихатського р-ну Дніпропетровської обл."- 1300,0тис.грн.; - "Заміна вікон на енергоефективні в Холодіївській ЗСШ І-ІІ ст. в с.Байдаківка П'ятихатського р-ну Дніпропетровської обл."- 1870,0тис.грн.; - "Захист від підтоплення та затоплення смт.Лихівка з влаштуванням систем зливової каналізації в П'ятихатському р-ні Дніпропетровської обл."- 36000,0тис.грн.

 

 

 

В стадії розробки місцева програма інформатизації

Планується створення ЦНАП протягом 2017-2018 років

Затверджено Положення про місцеву ланку ТП ЄДС ЦЗ.

Соціальний ефект: Створення оптимальної системи управління територіальною підсистемою єдиної державної системи цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування.

 

У громаді функціонують заклади культури базової мережі

Визначення культурного і ресурсного потенціалу ОТГ. Визначення збереження культурної спадщини. Упорядкування мережі бібліотек та якості послуг, розширення зон Wi-Fi в центрі культурного досугу

 

 

 

Стратегія розвитку Лихівської селищної о'бєднаної громади на період 2017 - 2022 років розробляється, партнер - ФОП «Шаров Ю.П.»

Забезпечено рівний доступ осіб до якісної освіти.

Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання.

Провести аналіз мережі підпорядкованих навчальних закладів з урахуванням їх кадрового потенціалу та рівня матеріально-технічного забезпечення.

Створювати з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх і мовних потреб за наявності необхідної кількості учнів (вихованців) відповідно до встановлених нормативів наповнюваності класів, необхідної матеріально-технічної та науково-методичної бази, педагогічних кадрів/ або забезпечити утримання  закладів освіти нового типу, опорних закладів та їх філій у порядку, визначеному чинним законодавством.

Організувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення округу, опорних закладів, їх філій.

Вивчити стан впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання у навчальних закладах, що входитимуть до складу округу, та якість надання зазначених освітніх послуг.

Провести прогнозування витрат на зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, придбання шкільних автобусів з метою організації підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення у разі потреби додаткових посад педагогічних працівників;

  • Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”.
  • Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентностей в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя.
  • Завершити процедуру створення структурних підрозділів освіти виконавчого органу об’єднаної територіальної громади та методичних служб.
  • Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади.
Кадри децентралізації

Участь у 2016-т 2017 роках представників громади та  у дистанційному навчанні

  • "Староста - лідер, адміністратор, представник інтересів територіальної громади"
  •  "Проекти як інструменти розвитку громади"
  • " Організація роботи  Центру надання адміністративних послуг в громаді"
  • "Депутат - лідер громади"
     

Участь у  2017 році представників громади у дистанційному навчанні

  • "Мистецтво жити в громаді"
  • "Формування освітньо-культурно-спортивного простору громади"
Місцеві фінанси

2016 рік

Доходи Базова дотація Реверсна дотація Освітня субвенці Медична субвенція Разом ресурс
5016,9         5016,9

 

 

 

 

2017 рік

Доходи Базова дотація Реверсна дотація Освітня субвенці Медична субвенція Додаткова дотація на утримання закладів освіти та охорони здоров'я РАЗОМ РЕСУРС
7129,2 1277,4   5229,1 2722,4 2517,7 18875,8