Сурсько-Литовська територіальна громада

Сурсько-Литовська територіальна громада

Сурсько-Литовська територіальна громада
Центр громади – с. Сурсько-Литовське

№ з/п

Найменування показника

Значення показника

1.

Чисельність населення станом на 01 січня 2015 року, осіб, у тому числі дітей:

6214

дошкільного віку

439

шкільного віку

640

2.

Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади

4

3.

Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної громади, усього, тис. грн, у тому числі:

3733,6

сформованих відповідно до ст. 64 Бюджетного кодексу України

3733,6

бюджету розвитку

0

базової дотації

0

реверсної дотації

0

4.

Площа території спроможної територіальної громади, кв. км

121,5

5.

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування, усього одиниць, у тому числі:

12

загальноосвітніх навчальних закладів I – III ступеня

2

загальноосвітніх навчальних закладів I – ІI ступеня

0

загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня

0

дошкільних навчальних закладів

2

закладів позашкільної освіти

0

закладів культури

5

закладів фізичної культури

0

фельдшерсько-акушерських пунктів

0

амбулаторій, поліклінік

2

лікарень

0

пунктів постійного базування

1

6.

Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо:

1

правоохоронної діяльності

0

реєстрації актів цивільного стану та майнових прав

0

пенсійного забезпечення

0

соціального захисту

0

пожежної безпеки

0

казначейського обслуговування

1

7.

Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування, усього одиниць

3

 

Відомості про територіальні громади:

№ з/п

Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу

Чисельність населення станом на
01 січня
2015 року

Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів

 

Сурсько-Литовська територіальна громада

4575

0

  1.  

с. Сурсько-Литовське

4575

0

 

Новомиколаївська територіальна громада

1639

10

  1.  

с. Новомиколаївка

1365

10

  1.  

с. Сурсько-Клевцеве

193

10

  1.  

с. Зелений Гай

81

15

 
село Громади Бюджети Водопостачання
Зелений Гай Сурсько-Литовська територіальна громада
Новомиколаївка Сурсько-Литовська територіальна громада
Сурсько-Клевцеве Сурсько-Литовська територіальна громада Переглянути бюджет
Сурсько-Литовське Сурсько-Литовська територіальна громада
Рік Власні ресурси,
тис.грн.
Акцизний податок,
тис.грн.
Плата за землю,
тис.грн.
Єдиний податок,
тис.грн.
Інші податки та збори,
тис.грн.
ПДФО,
тис.грн.
Державна субвенція,
тис.грн.
2016 4308.2 50.0 560.4 1505.4 372.3 1820.2 5066.0
2015 2168.4 35.0 383.7 1544.3 205.4 0.0 0.0
Власні ресурси ОТГ та обсяг субвенції на формування інфраструктури, тис. гривень
Власні ресурси Державна субвенція
Порівняльна структура власних ресурсів місцевих бюджетів ОТГ, тис. гривень
Акцизний податок
Плата за землю
Єдиний податок
Інші податки та збори
ПДФО

Назва об’єднаної територіальної громади: Сурсько-Литовська сільська, Дніпропетровського району Голова громади: Андрєєв Григорій Дмитрович Адреса: 52064, Дніпропетровська обл., Дніпропетровський р-н., с.Сурсько-Литовське, вул. Польова, 58 Телефон: (056) 711-21-25, 745-15-29 (ф)

Ще три громади планують утворити у Дніпровському районі Дніпропетровської області.

Слобожанська, Сурсько-Литовська та Новоолександрівська громади були утоворені ще у 2015 році. Разом з тим, решта рад ще проводили між собою консультації. 21 лютого 2017 ...
23 лютого 2017
Читати
У Сурсько-Литовській об'єднаній громаді відкрили ЦНАП

У Сурсько-Литовській об'єднаній громаді відкрили ЦНАП

Зручно, швидко, комфортно, а головне – за місцем проживання. У Сурсько-Литовській об’єднаній громаді відкрили свій Центр надання адміністративних послуг. ...
30 грудня 2016
Читати
Обєднані громади Дніпропетровщини відкривають Центри надання адмінпослуг

Обєднані громади Дніпропетровщини відкривають Центри надання адмінпослуг

Реєстрація нерухомості й бізнесу, приватизація землі, оформлення матеріальної допомоги, прописка й виписка – жителям міст та районів уже знайомі переваги ...
16 вересня 2016
Читати

Молодість, досвід і труд – запорука успіху Сурсько-Литовської громади

Що вдалося зробити громаді всього лише за півроку своєї діяльності:  в поточному році розпочато і реалізовано робочі проекти по капітальному ремонту доріг: ...
11 серпня 2016
Читати
 

ЗРОБЛЕНО

ПЛАН

 

Планується створення відділу соціального захисту населення

Учні 1-4 класів,  діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, батьки яких є (були) учасниками АТО, забезпечені безкоштовним харчуванням. Профінансовано путівки на 15 дітей пільгових категорій до оздоровного табору.

Планується забезпечити безкоштовним харчуванням учнів 1-4 класів, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, батьки яких є  (були) учасниками АТО, дітей із малозабезпечених сімей. Забезпечення шкільною та спортивною формою дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Надання матеріальної допомоги, придбання путівок на оздоровлення дітям соціально-незахищених категорій.

Створено ЦПМС

 

Проведені капітальні ремонтии будинків культури, шкіл, дитячих садочків, амбулаторій

 

 

 

З 26 грудня 2016 року активно працює ЦНАП, в якому надаються 79 видів послуг органу місцевого самоврядування і територіальних органів центральних органів виконавчої влади, зокрема по лінії Держгеокадастру України та ДМС України. 

В стадії розробки місцева програма інформатизації

Затверджено Положення про місцеву ланку ТП ЄДС ЦЗ.

Соціальний ефект: Створення оптимальної системи управління територіальною підсистемою єдиної державної системи цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування.

Будівництво Центру безпеки (МПК).

Соціальний ефект:Створення ефективної сучасної системи запобігання виникненню  надзвичайних ситуацій та профілактика пожеж.

Благоустрій території Сурсько-Литовського Будинку культури.

Розпочато підготовчі роботи до капітального ремонту Будинку культури в с. Новомиколаївка.

Планується проведення капітального ремонту Новомиколаївського Будинку культури за рахунок коштів субвенції з державного бюджету на формування інфраструктури. В Сурсько-Литовському меморіально-художньому музеї Ф.П. Решетникова заплановано заміну приладів освітлення на  енергозберігаючі.

 

 

 

Розпочато роботу по розробці Стратегії розвитку

Проведено капітальний ремонт Сурсько-Литовської ЗОШ.

Забезпечено рівний доступу осіб до якісної освіти.

Створено умови для здобуття особами загальної середньої освіти, впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку особи, а також допрофесійного навчання незалежно від місця їх проживання.

Провести аналіз мережі підпорядкованих навчальних закладів з урахуванням їх кадрового потенціалу та рівня матеріально-технічного забезпечення.

Створювати з урахуванням соціально-економічних, національних, культурно-освітніх і мовних потреб за наявності необхідної кількості учнів (вихованців) відповідно до встановлених нормативів наповнюваності класів, необхідної матеріально-технічної та науково-методичної бази, педагогічних кадрів/ або забезпечити утримання  закладів освіти нового типу, опорних закладів та їх філій у порядку, визначеному чинним законодавством.

Організувати проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення округу, опорних закладів, їх філій.

Вивчити стан впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання у навчальних закладах, що входитимуть до складу округу, та якість надання зазначених освітніх послуг.

Провести прогнозування витрат на зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, придбання шкільних автобусів з метою організації підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення у разі потреби додаткових посад педагогічних працівників;

  • Долучитись до реалізації Концепції “Нова українська школа”.
  • Реалізувати на практиці пріоритети розвитку системи освіти, надання якісних освітніх послуг дітям, розвиток компетентностей в умовах загальноосвітньої школи, підготовки до життя.
  • Завершити процедуру створення структурних підрозділів освіти виконавчого органу об’єднаної територіальної громади та методичних служб.
  • Завершити формування власної і ефективної системи забезпечення освітніми послугами населення своєї громади.
Кадри децентралізації

Участь у 2016-т 2017 роках представників громади та  у дистанційному навчанні

  • "Староста - лідер, адміністратор, представник інтересів територіальної громади"
  •  "Проекти як інструменти розвитку громади"
  • " Організація роботи  Центру надання адміністративних послуг в громаді"
  • "Депутат - лідер громади"
     

Участь у  2017 році представників громади у дистанційному навчанні

  • "Мистецтво жити в громаді"
  • "Формування освітньо-культурно-спортивного простору громади"
Місцеві фінанси

2016 рік

Доходи Базова дотація Реверсна дотація Освітня субвенці Медична субвенція Разом ресурс
7075,0 2099,3   6074,6 3651,4 18900,3

 

 

 

 

2017 рік

Доходи Базова дотація Реверсна дотація Освітня субвенці Медична субвенція Додаткова дотація на утримання закладів освіти та охорони здоров'я РАЗОМ РЕСУРС
8722,7 2957,6   6397,4 4563,8 1410,2 24051,7