Як захистити свої права в ЦНАП: експерти (+інфографіка)

Експерти з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» проаналізували ключові аспекти порушення прав громадян при зверненні до ЦНАП та запропонували можливі процедури оскарження відповідно до діючого законодавства.

Віктор Тимощук, експерт Програми, назвав основні проблеми, з яким стикаються відвідувачі ЦНАП, та запропонував способи їх вирішення. У великих ЦНАП відвідувачі часто зустрічають черги та непривітний (втомлений) персонал. Також, можуть виникати проблеми зі складністю заповнення різних бланків / формулярів та внесення плати за адміністративні послуги.

Покращити роботу персоналу можна за допомогою регулярних комунікаційно-психологічних тренінгів і організації робочого часу персоналу ЦНАП таким чином, коли частину робочого дня працівник проводить на прийомі відвідувачів, а частину - за опрацюванням справ/документів у бек-офісі. Питання плинності персоналу має вирішуватися і належною оплатою праці.

Щодо черг, то вирішення цієї проблеми може бути досягнуте за рахунок раціональної державної політики щодо здешевлення вартості робочих станцій для надання паспортних послуг, спрощенням процедур підключення до захищених каналів зв'язку та інших умов для легшого налаштування цих послуг у ЦНАП.

Питання з заповненням бланків можна вирішити тим, щоб усі формуляри заповнювалися працівниками ЦНАП. Відвідувач мав би тільки перевірити коректність внесеної інформації і підтвердити це своїм підписом.

Щодо оплати послуг, тут має бути комплексний підхід: потрібно на прозорих умовах залучати банківські послуги до ЦНАП, а також у законодавстві чітко врегулювати можливість прийняття оплати за адміністративні послуги безпосередньо персоналом ЦНАП.

Нагадаємо, що розпочато прийом заявок на участь в Фазі впровадження, яка передбачає підтримку в створенні та модернізації до 600 ЦНАП до кінця 2020 року.

Термін подачі заявок на участь в першому раунді відбору спливає 31 березня 2018 року.

Інфографіка у форматі PDF є ТУТ

Теги:

Віктор Тимощук адміністративні послуги

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:

28 березня 2024

Громадам Чернігівщини та Харківщини допоможуть розробити комплексні плани просторового розвитку

Громадам Чернігівщини та Харківщини допоможуть...

Залучення інвестора, збільшення місцевого бюджету, нові робочі місця – громади Чернігівщини та Харківщини розробляють...

28 березня 2024

Як громади вистояли на початку великої війни – дослідження Центру спільних дій

Як громади вистояли на початку великої війни –...

Збереження управлінських команд, що залишилися працювати в критичний момент, – головний фактор стійкості громад. До...

28 березня 2024

Вишнівецька громада отримала сучасний ренгентографічний комплекс від Програми USAID DOBRE

Вишнівецька громада отримала сучасний...

Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий ренгентографічний комплекс – таку допомогу їй надала Програма...

28 березня 2024

Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП: інституційна динаміка та виклики сталого розвитку

Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП:...

Під час конференції шведсько-українського проєкту PROSTO “Підтримка доступності послуг в Україні” були представлені...