Запорізькі ОТГ навчаються вирішувати конфлікти через діалоги порозуміння

Від відносин між владою та громадою залежить розвиток. Протистояння, у кращому випадку, гальмує позитивні результати від впровадження реформ і нових ідей, зважаючи на недовіру людей до змін. Проте непорозуміння, яке виникає, можна перетворити на ресурс. Як це зробити та на що зважати – цьому 17 січня представників ОТГ навчали в Запорізькому Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону.

Щодо самих конфліктів, озвучених учасниками воркшопу «Налагодження комунікацій та вирішення конфліктів в ОТГ», найактуальнішими на сьогодні залишаються суперечки довкола оптимізації закладів освіти та підвищення тарифів на комунальні послуги. Учасниками такого протистояння є представники органів місцевого самоврядування та громада. Перші прагнуть виконувати свої обов’язки з наповнення та економії бюджету та виконання норм законодавства, друга сторона – утриматися в стані, до якого звикли, бо як буде далі – невідомо, а раптом гірше.

«Перш ніж вдаватися до змін, варто звернути увагу на ті суто людські потреби і застереження, які можуть існувати у жителів громади. Запропонуйте їм самим знайти вихід із ситуації, але обґрунтуйте необхідність змін. Залучайте громадськість на всіх етапах, – акцентувала увагу радниця з питань комунікації Запорізького ЦРМС Наталя Селюкова, тренер з вирішення конфліктів. – Перейдіть на рівень відносин людина – людина, а не влада – громада. Якщо ви зможете врахувати потреби вже на етапі обговорень потрібних рішень, то матимете зовсім інший результат: замість опонентів у вас з’являться прихильники».

Розробка карти конфлікту, на якій зображуються всі можливі учасники, їхні позиції, які озвучують, і реальні потреби – це лише один з інструментів, що допомагає розробити правильний підхід до впровадження змін для розвитку ОТГ.

Під час індивідуальних прийомів громадян для уникнення конфліктних ситуацій посадовцям варто зважати на власний емоційний стан. Адже на негатив отримати можна лише відповідну реакцію. Тому під час воркшопу увага була приділена і роботі з емоціями.

24.01.2018 - 09:56 | Переглядів: 231
Запорізькі ОТГ навчаються вирішувати конфлікти через діалоги порозуміння

Приєднані зображення:

Область:

Запорізька область

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
38c7f9f15a93c090425fa55c943ad6da

23 лютого 2018

У Верховній Раді зареєстровано законопроект...

У Верховній Раді під номером 8051 зареєстровано розроблений Мінрегіоном і схвалений Урядом законопроект «Про засади...

26726839913c39fb68ab53d1def0f995

23 лютого 2018

Учасники проекту «Громада на мільйон» на «1+1»...

У неділю, 25 лютого, о 10.05 на «1+1» покажуть новий випуск соціального бізнесово-розважального проекту «Громада на...

F80b2910780414c24ee38dd724b9eb18

23 лютого 2018

На Черкащині стартувала Майстерня...

21-22 лютого у Черкаському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки Програми «U-LEAD з...