У перспективний план Рівненщини пропонуються нові зміни

На вересневому засіданні регіональної робочої групи з підготовки перспективного плану формування територій громад Рівненської області було підтримано пропозиції щодо нового формату чотирьох громад.

Так, чергова сесія Рівненської обласної ради, яка запланована на 6 вересня, має розглянути пропозицію приєднати до вже діючої Бабинської об'єднаної громади Горбаківську сільську раду Гощанського району.

У Радивилівському районі пропонується новий формат перспективної громади, а саме - Бугаївська ОТГ у складі Бугаївської та Сестрятинської сільських рад. Поряд з обласним центром планується створення нової громади - Шпанівської ОТГ, до якої планують увійти Шпанівська та Великожитинська сільські ради Рівненського району. До слова, сільські голови згаданих сіл теж були присутні на засіданні та виступали з обгрунтуванням своїх пропозицій.

Також нова громада пропонується у Зарічненському районі - Морочненська ОТГ у складі чотирьох сільських рад.

У роботі регіональної робочої групи взяв участь Руслан Сивий, директор Рівненського Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», а також юрист Микола Волчецький та експерт Центру Михайло Шелеп, які віднедавна теж входять до складу робочої групи.

06.09.2017 - 14:54 | Переглядів: 351

Приєднані зображення:

Теги:

перспективний план

Область:

Рівненська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Читайте також:
12abe1f64214fe9149251dd16593fb60

22 січня 2018

Ноу-хау для всієї України: Оріхівська ОТГ...

Оріхівська ОТГ Запорізької області запровадила соціальну картку оріхівця, що дасть можливість здійснювати контроль...

23bbcad203429b663e82b11aa7e59ccf

22 січня 2018

Ще один район Полтавщини нарешті долучився до...

В День Соборності України експерти Полтавського Центру розвитку місцевого самоврядування (створений за підтримки...

Af5a511fab92608fecc973492a86e1e1

22 січня 2018

У Тальнівській ОТГ почали забезпечувати житлом...

Дві соціальні квартири придбали у Тальнівській ОТГ за кошти субвенції з державного бюджету та власні кошти громади,...