Керівництво Острожчини обговорило із жителями Українки позитиви від створення однієї ОТГ на території району

У понеділок, 15 травня, відбулося обговорення питання створення об’єднаної громади з центром у місті Острог, участь у якому взяли депутати Української сільської ради та члени виконавчого комітету на чолі з сільським головою Юрієм Косінським, а також керівники району Богдан Турочив та Іван Сопіга.

Богдан Турович у своєму виступі наголосив на перевагах створення саме однієї великої громади з центром у місті Острог, адже в ній залишаються всі головні структури та установи, залишається вже розроблена інфраструктура, а отримані кошти можуть піти на розвиток, а не на будівництво чи реконструкцію нових об’єктів. На думку спеціалістів, саме такою ефективною громадою може вважатися та, яка нараховує більше 10 тис. населення.

«Об’єднавши спільні зусилля ми могли б створити ефективну та розвинену об’єднану територіальну громаду», – говорить Богдан Турович.

В Острозькому районі попередньо було заплановано створення двох об’єднаних територіальних громад з центрами в селі Оженин та місті Острог. 6 квітня 2017 року відбулося засідання робочої групи з питань формування перспективного плану розвитку Острозького району, де дійшли висновку, що на території району потрібно створювати одну територіальну об’єднану громаду з центром в місті Острог.

 

Область:

Рівненська область

Джерело:

«Район»

Поділитися новиною:

Читайте також:
41ae64f29ebf5c964412c126e62b2ef0

20 січня 2018

Центри надання адмінпослуг тепер в Інстаграм

Мешканці пілотних громад Програми «U-LEAD з Європою» стали авторами сторінки про своє сьогодення. Тепер ви можете...

5b0ea27f070f65d1c735e4b8c7e3cb81

19 січня 2018

Уряд схвалив зміни до перспективного плану...

Кабінет Міністрів схвалив зміни до Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської...

69492e38c328bfe5f81a5193e2797f8c

19 січня 2018

На початку року у 10 ОТГ пройдуть вибори старост

На початку 2018 року в Україні відбудеться низка перших виборів старост сіл, селищ в об’єднаних територіальних...