У Володимирі-Волинському відкрили центр надання адміністративних послуг

Він особливий тим, що обслуговуватиме і місто, і район. Це другий ЦНАП після Голобської об’єднаної територіальної громади, облаштований на Волині в рамках міжнародного проекту.

«Сьогодні у Володимирі-Волинському відкрито перший у Західній Україні міськрайонний ЦНАП, який утворений шляхом об’єднання двох ЦНАПів: райдержадміністрації і міської ради. Ми створили єдиний інтегрований офіс надання адміністративних послуг. Цей ЦНАП є досить технологічний, електронна система керування чергою, електронний документообіг і система звукозапису розмов, відеонагляду, а найголовніше – широкий набір адмінпослуг для мешканців, який у подальшому тільки розширюватиметься. Сподіваюся, послуги тут надаватимуться швидко, якісно і в оптимальні терміни», – розповідає координатор проекту Роман Матвійчук.

ЦНАП створили на 260-ти квадратних метрах, на його створення витратили 1,79 мільйона гривень. Із них 1,25 мільйона – грантові кошти, 525 тисяч – кошти міського бюджету і 15 тисяч – районного. При цьому 180 тисяч гривень зекономлено в результаті проведення електронних аукціонів в системі електронних закупівель «Прозорро».

В рамках проекту заплановано створити 15 ЦНАПів у Волинській, Львівській і Рівненській областях. Наступними будуть ЦНАПи в Маневицькій і Ковельській райдержадміністраціях, а також у Любомлі і Старій Вижві.

Область:

Волинська область

Джерело:

«ВАР»

Поділитися новиною:

Читайте також:
12abe1f64214fe9149251dd16593fb60

22 січня 2018

Ноу-хау для всієї України: Оріхівська ОТГ...

Оріхівська ОТГ Запорізької області запровадила соціальну картку оріхівця, що дасть можливість здійснювати контроль...

23bbcad203429b663e82b11aa7e59ccf

22 січня 2018

Ще один район Полтавщини нарешті долучився до...

В День Соборності України експерти Полтавського Центру розвитку місцевого самоврядування (створений за підтримки...

Af5a511fab92608fecc973492a86e1e1

22 січня 2018

У Тальнівській ОТГ почали забезпечувати житлом...

Дві соціальні квартири придбали у Тальнівській ОТГ за кошти субвенції з державного бюджету та власні кошти громади,...