23.02.2017 - 12:47 | Переглядів: 1

У Фастові відбулися публічні слухання щодо реформування середньої освіти

В місті Фастів відбулися публічні слухання «Реформа середньої освіти у партнерстві з місцевим самоврядуванням». Захід організовано виконавчим комітетом Фастівської міської ради разом із громадською організацією «Інститут громадянського суспільства» за підтримки Міністерства освіти України.

На захід були запрошені керівники міста та району – міський голова Михайло Нетяжук, заступник міського голови з гуманітарних питань Олена Давиденко, перший заступник голови Фастівської РДА Лариса Скрипак, заступник голови Фастівської райради Володимир Куценко, а також сільські голови сіл Фастівського району, представники від Київської області – очільники відділів освіти та директори опорних шкіл.

Публічні слухання пройшли за активної участі заступника Міністра освіти і науки України Павла Хобзея та директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Віри Рогової.

Павло Хобзей  розповів присутнім про реформи місцевого самоврядування та реформи середньої освіти, а також окреслив виклики та можливості для нових громад. А ще наголосив, що особлива увага  в системі освіти сьогодні має приділятися саме якості освітніх послуг, а також впровадженню нових компетентнісних підходів в системі освітньої галузі. Багато йшлося і про реформу самої школи як такої, про необхідність створення опорних шкіл та їх філій, а  також формування «старшої школи» як окремого спеціалізованого освітнього інституту (на кшталт коледжу), куди потраплятимуть не усі учні і лише після здачі певних іспитів. Доповідь заступника Міністра освіти і науки України не залишилася поза увагою присутніх: Павлу Хобзею задавали питання, зокрема, стосовно технічних особливостей та матеріальних ресурсів для реалізації реформи середньої освіти в країні.

Віра Рогова наголосила на тому, що в Київській області на виконання концепції нової української школи створена і своя концепція розвитку освіти області, а також говорила про те, що кожен керівник освітнього закладу повинен бути в першу чергу менеджером, управлінцем.

Айдер Сейтосманов, експерт шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» під час свого виступу зосередився на необхідності реформи управлінського освітнього органу – фокусації усіх управлінських функцій в одній структурі. За його словами, саме це повинно вирішити важливе на сьогодні питання оптимізації шкільної мережі. А також наголосив, що сьогодні вже функціонують регіональні консультативні пункти з даного питання та розробляється он-лайн консультативний центр, який буде доступний усім бажаючим.

Цікавим для обговорень був блок доповідачів – експертів стосовно досвіду регіонів у впровадженні реформи середньої освіти. Зосереджена тут увага була саме на створенні та функціонуванні опорних шкіл та реалізації процесів децентралізації на місцях.

За завершення публічних слухань заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей наголосив на тому, що неможливо створити єдину структуру реформування освіти в певному регіоні чи для певної громади, усі ці процеси унікальні та індивідуальні. Головна задача Міністерства – корегувати та направляти громади, а також давати певні рекомендації, які допоможуть громадам бути унікальними та створити свій особливий «освітній продукт».

Область:

Київська область

Джерело:

Сайт Київської ОДА

Поділитися новиною:

Читайте також:
Afc67e4bc960db8f27aa7098f49524ef

19 жовтня 2017

Верховна Рада прийняла закон "Про державні...

Верховна Рада прийняла в цілому законопроект №6327 "Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та...

Af912ed6566be269875c199903c49aac

19 жовтня 2017

«Спека» посеред осені: у Комітеті з...

Чому Центральна виборча комісія постановила, що вибори в об’єднаних громадах призначаються лише двічі на рік? Чому...

Ba0e75ccbadc5d1f9617e78bae2268a1

19 жовтня 2017

Відбулося засідання міжнародної Ради донорів з...

Децентралізація є однією із ключових політичних кроків України, що закладає фундамент для демократичної, процвітаючої...