25.03.2016 - 12:00 | Переглядів: 1

"Про подальшу розбудову системи управління та інфраструктури Новопсковської об'єднаної територіальної громади" – Володимир Гаєв

"Незважаючи на складність даних процесів в умовах недосконалості законодавства, ми поступово налагоджуємо систему управління та розбудовуємо інфраструктуру, звісно із основною метою задля чого ми створили ОТГ, а саме надання якісних послуг для населення. Ми розуміємо, що перше, що ми повинні зробити - це розробити Стратегію розвитку Новопсковської ОТГ до 2020 року. І в цьому нам активно допомагають експерти Луганського регіонального відділення Асоціації міст України.

По-друге, наша громада отримала основну конкрентноспроможну особливість перед іншими громадами всієї Луганщини - це отримання додаткових джерел фінансуванні і від ФДРР і від міжнародних донорських організацій. І нам сьогодні необхідно активно займатися місцевим економічним розвитком (МЕР). Для цього ми ввели в штат нашого виконкому спеціалізовану штатну одиницю - заступника селищного голови і взяли спеціаліста на конкурсних засадах, який буде займатися виключно проектним менеджментом та залученням інвестицій у нашу громаду. Ми досягли домовленостей  із Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України поки що в усній формі щодо проходження відповідного навчання нашого спеціаліста. 

Сьогодні він активно приймає участь у розробці Профілю нашої громади та розробці Стратегії. Наступні питання, які ми вирішуємо сьогодні - це прийняття повноважень з реєстрації місця проживання фізичних осіб, введення до штатного розпису Новопсковської селищної ради  посади відповідного спеціаліста та утворення комісії прийому – передачі карток з питань реєстрації фізичних осіб.

Також важливим  для нашої громади є питання прийняття повноважень державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу та  надання відомостей з Державного земельного кадастру. З цією метою ми прийняли рішення -   ввести до складу відділу муніципальних послуг та правових питань селищної ради посади державного реєстратора в кількості 2 штатних одиниць, а також  укласти договори з технічними адміністраторами реєстрів – ДП «Національні інформаційні системи», ДП «Інформаційно-ресурсний центр»- та отримати для державних реєстраторів ідентифікатори доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тому для нашої громади вкрай необхідне навчання спеціалістів органів місцевого самоврядування. Після прийому об’єктів мережі освіти та охорони здоров’я нам також будуть необхідні професійні кадри в цих галузях».

Область:

Луганська область

Джерело:

Офіс реформ

Поділитися новиною:

Читайте також:
2f64889e5ddd3966805f8fbe1475b0b3

20 жовтня 2017

96% коштів державної субвенції об’єднані...

Станом на 12 жовтня комісія при Мінрегіоні погодила 1733 інфраструктурних проектів об’єднаних громад, які будуть...

821b82a407544b654b75c76a3f52738c

20 жовтня 2017

Інвестиційна привабливість об'єднаних громад...

Запорізький Центр розвитку місцевого самоврядування підготував черговий міні-фільм про інвестиційну привабливість...

4a07edb17770374384356ec4d9224865

20 жовтня 2017

У Мокрокалигірській об’єднаній громаді за...

19 жовтня у селі Мокра Калигірка відкрився сучасний ЦНАП, участь у модернізації якого взяли українські та шведські...