Мельнице-Подільська селищна рада шукає спеціалістів

Мельнице – Подільська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад : головний спеціаліст з кадрових питань, звітності та контролю; головний спеціаліст з організаційної та інформаційної роботи; головний спеціаліст з юридичних питань; головний спеціаліст з архівної роботи та державного реєстру виборців; головний спеціаліст з соціальної роботи для сім’ї, дітей та молоді, роботи у справах дітей; головний спеціаліст з питань освіти, культури та туризму; головний спеціаліст з питань земельної та комунальної власності; головний спеціаліст з питань містобудування та архітектури; головний спеціаліст з питань економіки та інвестицій; спеціаліст з військового обліку.

Вимоги – відповідна освіта, компетентність, володіння державною мовою і комп’ютером.

Для участі у конкурсі слід подати в конкурсну комісію наступні документи : заяву про участь в конкурсі, картку зразка П – 2 – ДС, дві фотокартки 4х6 см., копію документів про освіту, відомості про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру свої та членів сім’ї за минулий рік, копію паспорта, копію військового квітка (для військовослужбовців та військовозобов’язаних).

Адреса : Тернопільська обл., Борщівський р – н, смт Мельниця – Подільська, вул. Кудринецька 2, тел. (0354141148). Прийом документів до 01.03.2016 року.

Область:

Тернопільська область

Джерело:

«Погляд»

Поділитися новиною:

Читайте також:
41ae64f29ebf5c964412c126e62b2ef0

20 січня 2018

Центри надання адмінпослуг тепер в Інстаграм

Мешканці пілотних громад Програми «U-LEAD з Європою» стали авторами сторінки про своє сьогодення. Тепер ви можете...

5b0ea27f070f65d1c735e4b8c7e3cb81

19 січня 2018

Уряд схвалив зміни до перспективного плану...

Кабінет Міністрів схвалив зміни до Перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської...

69492e38c328bfe5f81a5193e2797f8c

19 січня 2018

На початку року у 10 ОТГ пройдуть вибори старост

На початку 2018 року в Україні відбудеться низка перших виборів старост сіл, селищ в об’єднаних територіальних...