The online course on “Visitors Servicing Standards at the Administrative Service Centres” starts on 7 December. The main feature of the course is not only the availability of methodological materials, but also possibility to learn about the experience of practitioners – ASC heads, and hear practical recommendations of a psychologist regarding communication and service delivery to citizens. This online course also serves as working guidelines, evaluation material and a mini-tutorial for beginner employees.
The course will answer the following questions: How to provide the best service at the administrative service centres? How to deal with non-standard or conflict situations while delivering a service? What conditions should be provided for citizens to feel satisfied with the result? How to achieve this?
The online-course is useful and interesting for:
The main aspects of the course include not only personal standards of high-quality servicing (in terms of communication and behavior of administrators), but also consideration of non-standard situations and analysis of the ASC management quality. The major goal is to form a new practice of communication and interaction with citizens and increase the level of citizens' trust in the actions of the authorities.
Familiarisation with the material will help to ensure comfortable conditions and friendly attitude towards visitors, formation and maintainance of a positive ASC image. The course is recommended to ASC administrators of all levels throughout Ukraine.
The course is based on the like-named textbook elaborated by the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine together with the Administrative Services Reform Office (EDGE) and supported by the USAID LEV Programme.
Registration is available by the link: http://bit.ly/2ATauf1
Attached images:
Tags:
Source:
Прес-центр ініціативи "Децентралізація"
Share the news:
28 March 2024
Громадам важливо розуміти правові підстави залучення волонтерів
Громадам важливо розуміти правові підстави...
Програма U-LEAD організувала для посадових осіб ОМС інформаційну сесію, присвячену особливостям залучення волонтерів,...
28 March 2024
Створення молодіжних рад в територіальних громадах - U-LEAD запрошує до участі у новій програмі
Створення молодіжних рад в територіальних...
«U-LEAD з Європою» запрошує представників громад долучитися до Програми підтримки «Створення молодіжних рад в...
28 March 2024
Громадам Чернігівщини та Харківщини допоможуть розробити комплексні плани просторового розвитку
Громадам Чернігівщини та Харківщини допоможуть...
Залучення інвестора, збільшення місцевого бюджету, нові робочі місця – громади Чернігівщини та Харківщини розробляють...
28 March 2024
Як громади вистояли на початку великої війни – дослідження Центру спільних дій
Як громади вистояли на початку великої війни –...
Збереження управлінських команд, що залишилися працювати в критичний момент, – головний фактор стійкості громад. До...