In the framework of decentralisation, capable communities have been granted with broader authorities, resources, and responsibility. The list of services which may be provided at the local level is being continuously expanded. Residents of the amalgamated communities are expecting the local authorities to provide convenient and high-quality administrative services. Therefore, it is important for each community to start providing these services to the residents as soon as possible.

Each amalgamated community should modern Administrative Service Centre - the only place which provide the most popular administrative services in comfortable environment.

What kind of Administrative Service Centre does the particular amalgamated community need? How should they differ from the centres established in the Rayons (Districts) and cities? What kind of services shall be provided? How shoud they organise their work, particularly in the remote villages? What is the role of the headmen in the provision of services?

There are many questions, and most of them have already been answered.

This section gathers up-to-date information and recommendations provided by the experts regarding the establishment and operation of the Administrative Service Centres in the amalgamated communities.

Also, here you can find the information about international projects providing technical assistance to improve the quality of administrative services provided to the residents.

More information on the Administrative Service Centres in the amalgamated communities can be found at the web-site of U-LEAD with Europe Programme’s Support to improved administrative service delivery and Facebook page ULEAD24.

Within the framework of the U-LEAD with Europe Programme, the Estonian e-Governance Academy is implementing the EGOV4UKRAINE project aimed at facilitating the development of public e-services for the population. More information: www.ega.ee

 

Програма «U-LEAD з Європою»: покращення якості місцевих послуг для населення

 

Напрями нашої діяльності:

  • Проводимо реконструкцію приміщень (зміна планування, ремонтні роботи), купуємо меблі та обладнання.
  • Допомагаємо громаді розробити документацію для ЦНАПу, обрати модель та визначити спектр послуг, які будуть надаватися.
  • Навчаємо персонал ЦНАПів.
  • Залучаємо населення до участі в процесі прийняття рішень на місцевому рівні та контроль з боку громадян за цим процесом.

Наші цінності: прозорість, гендерна рівність, сталий розвиток.

Ми провели відкритий конкурс та відібрали 26 об’єднаних територіальних громад (ОТГ), в яких плануємо до кінця 2017 року відкрити 24 ЦНАПи, а також в 2-х громадах забезпечити роботу мобільного та віддаленого робочих місць адміністраторів.

Переможці конкурсу

Вінницька область:

1. Калинівська ОТГ
2. Северинівська ОТГ

Житомирська область:

3. Іршанська ОТГ
4. Червоненська ОТГ

Закарпатська область:

5. Тячівська ОТГ

Запорізька область:

6. Веселівська ОТГ

Івано – Франківська область:

7. Старобогородчанська ОТГ

Київська область:

8. Гостомельська ОТГ
9. Калитянська ОТГ

Львівська область:

10.Новострілищанська ОТГ

Полтавська область:

11.Глобинська ОТГ

Сумська область:

12. Краснопільська ОТГ
13. Миколаївська ОТГ

Тернопільська область:

14. Золотниківська ОТГ
15. Скалатська ОТГ

Херсонська область:

16. Кочубеївська ОТГ

Хмельницька область:

17. Меджибізька ОТГ
18. Новоушицька ОТГ
19. Полонська ОТГ
20. Славутська ОТГ (мобільне роб. місце)
21. Старосинявська ОТГ
22. Чемеровецька ОТГ

Чернігівська область:

23. Кіптівська ОТГ

Черкаська область:

24. Білозірська ОТГ (віддалене роб. місце)
25. Єрківська ОТГ
26. Мокрокалигірська ОТГ .

Які результати ми хочемо отримати?

  1. Створити ефективну та прозору систему надання адміністративних послуг населенню через ЦНАП в форматі «Єдиного вікна».

  2. Відкрити 24 ЦНАПи та забезпечити роботу мобільного та дистанційного робочих місць ще в 2-х громадах до кінця 2017 року.

  3. Визначити найбільш ефективні моделі ЦНАПів, використати найкращі практики їх організації та функціонування для створення не менше ніж 400 ЦНАПів до кінця 2020 року.

  4. Забезпечити доступність ЦНАПів для людей з інвалідністю.

  5. До кінця 2020 року в Україні працюють не менше ніж 400 ЦНАП, створені механізми ефективного надання послуг належної якості в громадах (наприклад, автоматизовані робочі місця для старост сіл, віддалені робочі місця, мобільні офіси).

Більше інформації про проект ви зможете отримати на сайті  tsnap.ulead.org.ua та Фейсбук-сторінці ULEAD24

Дайджест новин проекту:

  • № 5 Жовтень 2017 рік (завантажити УКР ENG)
  • №4 Вересень 2017 рік (завантажити УКР  ENG)
  • №3 Серпень 2017 рік (завантажити УКР  ENG)
  • №2 Серпень 2017 рік (завантажити УКР  ENG)
  • №1 Липень 2017 рік (завантажити УКР  ENG)

502a09dad37303e5771b4eac67a478f5
Тернопільська область
18 November 2017 - 13:04
Ico photo

Дніпропетровська область
14 November 2017 - 09:21

A1bae23de43f9e90cf84835dcc6e0c8d
Полтавська область Програма U-LEAD
08 November 2017 - 11:49

88b843eef509c72b01d9c090d5f5bbcb
Черкаська область Програма U-LEAD
03 November 2017 - 09:38
Ico photo

B34758d29b611a773f9e93cddc0ed4b4
Київська область Програма U-LEAD
01 November 2017 - 15:09
Ico photo

share